تجارت های بزرگ با طراحی اپلیکیشن

تجارت هاي بزرگي بر پايه ي طراحي اپليکيشن و نرم افزار موبايل ساخته مي شود. امروز در اين دستگاه کوچک همه زندگي جا مي شود. از انجام کارهاي مهم و قرارهاي کاري گرفته تا تفريح و سلامت و پزشکي.

تجارت آنلاين راهي است که مي توان با آن يک شبه ، راه صد ساله تجارت سنتي را رفت، در تجارت آنلاين نکته ي کليدي و تعيين کننده ايده و روشي است که بر بروي آن تجارت شما شکل مي گيرد. ساده کردن راه هاي خريد و برقراري ارتباط، اطلاع رساني کافي از محصول و تحليل و ها و نقد و بررسي ها از محصول،پاسخگويي سريع و 24 ساعته و ارائه خدمات بيشتر و جامع تر از حالت سنتي باعث استقبال مردم از تجارت آنلاين شما مي شود. گاهي تجارت آنلاين راه غير آنلاين و سنتي هم دارد، که براي موفقيت گزينه آنلاين آن بايد با دقت بيشتري عمل کرد، در زير يکي از نکاتي که باعث موفقيت يک تجارت آنلاين مي شود را بررسي ميکنيم:

طراحي اپليکيشن موبايل داشته باشيد!
طراحي سايت و پرتال هاي تجاري هنوز هم نياز است اما امروزه راه موفقيت تجارت آنلاين در اين است که بيشتر در دسترس باشيد و سادگي استفاده از تجارتي که مي کنيد بيشتر باشد. براي مثال شما مي خواهيد ثبت شرکت انجام دهيد، دو راه داريد، يک اينکه به شرکتي که انجام اين امور را براي شما انجام مي دهد مراجعه کنيد و هر چند روز براي پيگيري کارها نيز به انجا سر بزنيد. سختي کار در اين روش که راه سنتي است، اين است که رفت و امدهاي زيادي و فاصله هاي زيادي داريد. اما در هر بار مراجعه مي توانيد مستقيم صحبت کنيد و سوال و جواب هاي خود را بپرسيد.
اما در روش تجارت آنلاين، نيازي به مراجعه هاي مکرر نيست، مدارک مورد نياز خود را ارسال ميکنيد و در 24 ساعت شبانه روز مي توانيد کارهاي خود را انجام دهيد، اما چه تعداد از افراد گزينه آنلاين را به مراجعه حضوري ترجيح مي دهند؟
مطمئنا ميزان استفاده از گزينه آنلاين کمتر است، اما رو به رشد است، چيزي که بتواند رشد استفاده از آن را بيشتر کند، مي تواند طراحي اپليکيشن موبايل باشد. طراحي اپليکيشن در دسترس پذيري را بالا مي برد. چون در استفاده از سايت براي انجام آنلاين کارها، کاربر بايد از کامپيوتر استفاده کند؛ چون ميزان استفاده از کامپيوتر بساير کمتر از موبايل است، کاربر بايد کامپيوتر را روشن کند، اينترنت آن را وصل کند، به سايت رفته و موارد لازم را چک کند، اين روش هرچند راحت تر از مراجعه حضوري است، اما هنوز نياز به اقداماتي دارد که شايد براي مشترياني که آشنايي زيادي با اينترنت و کارهاي آنلاين ندارند پيچيده باشد و مشتري مراجعه حضوري را ترجيح دهد، اما اگر يک اپليکيشن موبايل براي انجام اين کار طراحي کنيد، روال کار بسيار راحت تر مي شود.

موبايل هميشه در دسترس شما است، چون کاربران ايراني استفاده زيادي از شبکه هاي اجتماعي مثل تلگرام دارند معمولا اينترنت گوشي آنها همواره وصل است، پس کافي است اپليکيشن مورد نياز را باز کنند و فرم هاي مورد نياز را پر کرده و ارسال کنند. اگر نياز به گفت و گو با مسئولين داشته باشند به محض آمدن جواب، پيغامي به آنها داده مي شود و سريعا پاسخ مي دهند. در صورتي که در استفاده از سايت بايد چند بار در روز سايت را بررسي کنند تا از نتيجه کار مطلع شوند. پس استفاده از اپليکيشن موبايل در گسترش آنلاين اين کار و راه اندازي تجارت آنلاين يک شرکت ثبت و انجام امور اداري مي تواند بسيار راه گشا باشد.