۷ ابزار برای مدیریت راحت اینستاگرام

استفاده از ابزار مناسب مي تواند باعث صرفه جويي در وقت و هزينه شما بشود و به شما اين امکان را مي دهد تا راحت تر محصول و يا خدمات خودتان را به ديگران معرفي کنيد . بازاريابي در اينستاگرام
به اين مساله اعتقاد نداريد ؟؟ پس ابزارهاي زير را براي اينستاگرام استفاده کنيد و در صورتي تاثير مثبتي در کار شما داشت به من اطلاع دهيد .

? – Collec.to
مي خواهيد اينستاگرم خود را آناليز کنيد ؟ در اينجا شما امکان آناليز دقيق و مناسبي داريد و مي توانيد با استفاده از آن کمپين ها و محتواي مورد نظر خودتان را توليد کنيد ، امکانات در دو نسخه پولي و رايگان به شما ارايه مي شود ، در نسخه پولي فيلترهاي بيشتري براي آناليز محتواي خودتان در اينستاگرام هست.

اينستاگرام
? – Iconosquare
يک ابزار کنترل اينستاگرام است که به شما اين امکان را مي دهد که کامنت ها و عکس هاي خودتان را در محيطي خارج از اينستاگرام کنترل کنيد ، همچنين شما مي توانيد پربازديد ترين عکس خودتان را آناليز و به راحتي دريابييد که مخاطبين شما چه تيپ کاري را مي پسندند .

اينستاگرام چيست

? – Websta
نياز به دسترسي به اينستاگرام از طريق کامپيوتر داريد ؟ اين ابزار اين امکان را مي دهد که با تگ Instagram Web Viewer دسترسي کاملي به محيط اينستاگرام خود از طريق کامپيوتر داشته باشيد ، از جمله لايک کردن ، مديريت کردن کامنت هاي خود و پست هايي که گذاشتيد ، کاربري آسان و لذتبخش بودن محيط کاربري آن تمايز اين سايت نسبت به بقيه است .

مديريت اينستاگرام
?-Crowdfire
آيا کانتر فالوورهاي شما کم مي شود و متوجه نمي شويد چه کساني شما را در اينستاگرام آنفالو کرده اند ؟؟ خوب اين ابزار به شما اين امکان را مي دهد که کاربراني که شما را آنفالو کرده اند شناسايي کنيد ، علاوه بر اين مي توانيد کاربران غير فعال خودتان را شناسايي کنيد و برنامه بهتري براي مارکتينگ خودتان در اينستاگرام داشته باشيد .

اينستاگرام دسکتا
? – Snapseed
مي خواهيد عکس هاي خود را براي اينستاگرام بهتر کنيد ؟ اسنپ سيد به شما کمک مي کند عکس هاي خودتان را با افکت ها و امکانات فراوان به بهترين شکل ممکن اديت کنيد سپس در اينستاگرام خود قراردهيد.

اديت عکس
? – SnapWidget
دوست داريد گالري عکس هاي اينستاگرام خود را داخل وب سايت يا بلاگ بگذاريد ؟ اين ابزار بدون دريافت حتي ? ريال اين امکان را به شما ميدهد و در صورتي که نياز به تنظيمات بيشتر و حرفه اي تر داريد با پرداخت ماهانه ? دلار امکانات بيشتر براي شما فراهم است .


? – Simply Measured Free Instagram User Report
تمايل داريد بدونيد که اينستاگرام چه تاثيري در کسب و کار شما گذاشته است ؟ کدام عکس ها محبوب تر بوده است ؟ اين ابزار رايگان آمار و ارقامي به شما مي دهد که خود شما هم باور نميکنيد .
ديجي متد