ویرایش عکس‌ها و به اشتراک گذاری اینستاگرام

وقتي يک عکس را به برنامه وارد کرده يا با خود برنامه عکس مي‌گيريد (و برش مي‌زنيد)، بلافاصله صفحه ويرايش پديدار مي‌شود. در اين صفحه، مي‌توانيد هر يک از 18 فيلتر برنامه را به کار گيريد، کادرهاي مختلفي را دور عکس‌ها ايجاد کنيد، جلوه Lux روي آنها قرار دهيد (يعني نور عکس‌ها را تنظيم کنيد) يا عکس‌ها را بچرخانيد.

پس از اينکه عکس‌ها را ويرايش کرديد، مرحله بعدي آپلود عکس‌ها روي شناسه اينستاگرام‌تان است. روي دکمه پايين سمت راست کليک کنيد تا صفحه Share کردن عکس ظاهر شود. يک توضيحي براي عکس بنويسيد و دکمه بزرگ سبز رنگ Upload را بزنيد. اگر هيچيک از شبکه‌هاي اجتماعي را انتخاب نکرده باشيد، اين عکس‌ تنها روي شناسه اينستاگرام‌تان منتشر مي‌شود (بازاريابي در اينستاگرام).


دکمه News هم اخبار و اطلاعات مربوط به کساني که آنها را دنبال مي‌کنيد يا شما را دنبال مي‌کنند را نشان مي‌دهد. نهايتا دکمه Profile نيز به شما اجازه مي‌دهد که دوستانتان را روي اين شبکه جستجو کنيد، عکس‌هاي افکت‌دار شده خودتان را ببينيد، پروفايل‌تان را ويرايش کنيد، و شش شبکه اجتماعي که امکان آپلود عکس‌ها را دارند را تنظيم کنيد. اين شبکه‌ها شامل Facebook, Flickr, Foursquare, Posterous, Twitter و Tumblr مي‌شوند. براي کسي که شبکه‌هاي اجتماعي را نمي‌پسندد يا حوصله دنبال کردن و کامنت گذاشتن و لايک کردن عکس‌هاي ديگران را ندارد، اينستاگرام هيچ جاذبه‌اي ايجاد نمي‌کند. به طور يقين بيشترين استفاده و جذابيت اين نرم‌افزار، درگير شدن در شبکه اجتماعي آن است و اين همان چيزيست که با دو آيکن لايت و کامنت در زير عکس‌هايي که مي‌بينيد مي‌توانيد انجام دهيد.g

اينستاگرام، شبکه جالبيست. اگر با آن زياد کار کرده و مجموعه بزرگي از عکس‌ها را براي خودتان فراهم کرديد، مي‌توانيد مقاله استفاده از اينستاگرام مانند يک حرفه‌اي را در لينک زير نيز مطالعه کنيد. اين مقاله نيز بسيار جالب است و قطعا تصوير ديگري از اين برنامه را پيش رويتان مي‌گذارد.

http://digital-photography-school.com/10-tips-for-mastering-instagram