چرا کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن موبایل اختصاصی دارد ؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما را برای این امر تشویق کند. به صورت خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از موبایل اپلیکیشن در هر لحظه توسط مشتریان خود دیده شوید:
با توجه به آمار هایی که گفته شد، شما هم با داشتن یک اپلیکیشن موبایل، این امکان را به همه می دهید، تا بتوانند شما را رسد کنند. نیازی نیست تا یک بازی سه بعدی بسازید. یک فروشگاه مجازی کوچک از کسب و کارتان کافی است تا این فرصت را برای خود بیافرینید. اما بخاطر داشته باشید که خلاقیت و نو آوری دربسیاری از کار ها، حداقل تا مدت ها شما را منحصر بفرد می کند و این در علم تجارت، اصطلاحا مزیت رغابتی خوانده می شود. تجربه نشان داده که یک ایده ی خوب، مهمتر ازکیفیت خوب است. البته ممکن است که بعضی ها با این حرف مخالفت کنند. البته حق دارند، چرا که حداقل کیفیت برای هر محصولی، لازمهی مقبولیت آن توسط کاربران آن است. در حقیقت صحبت اصلی بر سر یک اپلیکیشن با کیفیت معمولی و دارای ایده ی خلاقانه است. نکته بعدی و جالب توجه این است که شما می توانید با یک هزینه ی بسیار ناچیز و گذاشتن این اپلیکیشن در مارکت هایی همچون کافه بازار برای ایران و یا حتی playstore ، این امکان را برای تمام افراد دنیا فراهم آوررید، تا بتوانند از ساخته های شما استفاده کنند.

ایجاد یک بازار هدایت شده با استفاده از موبایل اپلیکیشن:
در بستر وب، شما معمولا با سرچ و جستجو می توانید انواع و اقسام اطلاعات، راجع به هر موضوعی پیدا کنید. . یعنی معمولا آن چیزی که مدنظر کاربر است، نمایش داده می شود و شما در نمایش محتوی از اختیار نسبی کمی برخوردار هستید. یکی از مزایای اصلی موبایل اپلیکیشن ها نسبت به رغیب اینترنتی خود همین موضوع است. شما به صورت حساب شده و در بازه های زمانی مناسب می توانید کاربر را با استفاده از ارسال پیام به صفحه ی اصلی موبایل ها، آنها را به موارد مورد نظر خود هدایت نمایید. مواردی مانند معرفی یک محصول جدید، تخفیف ها، سر رسید ها و ... و همه ی این موارد به راحتی با فشار یک دکمه ی کاربر، زیر انگشتان کاربران شما قرار می گیرد.

ایجاد وفا داری و حس تعلق در کاربران با استفاده از  اپلیکیشن موبایل
در گذشته ی نه چندان دور، کارت های امتیازی و بن های تخفیف، و در مواردی پی گیری مشتریان پس از خرید محصول، راه هایی بود که شرکت ها می توانستند حس وفاداری و تعلق خاطر را در مشتریان خود ایجاد کنند. اما با توجه به روش های جدیدی که به لطف ارتباطات دیجیتال فراهم آمده، موبایل اپلیکیشن ها می توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. برای درک بهتر این موضوع، فرض کنید که این امکان برای شما وجود داشت که به ازای هر مشتری که از محصولات شما بازدید و یا خرید انجام می دهد، بتوانید یک وسیله ی کوچک الکترونیکی به آنها بدهید، و در ضمن این هم میسر بود که این افراد را موظف به نگه داشتن و همراه داشتن این وسیله در هر لحظه و هر مکانی کنید. خوب این یک اتفاق خیلی خوبی است که شما بتوانید در هر لحظه این افراد و مشتریان خود را هدایت کنید. آنها را چک کنید و هر از چند گاهی به آنها بگویید که ما چقدر خوبیم. خوب در واقع این وسیله ی الکترونیکی به رایگان تحت اختیار مشتریان شما قرار دارد و آن هم موبایل های آن هاست. یک لحظه به این موضوع بیاندیشید که موبایل برای انسان های امروزی، به هویت آنها تبدیل شده است. بدون موبایل، اکثر ما ها انگار یک گمشده داریم.
پردو وب 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ