چگونه با موبایل برند سازی کنیم

يک  اپليکيشن موبايل، مي تواند ويژگي هاي خاصي را براي شما فراهم آورد تا بتوانيد برند خود را تقويت کند. شما يک بولتن داريد که مي توانيد با هر رنگ و ظاهري آن را بيارايد و با هر ادبيات و لحني که مدنظرتان است، خود را به کاربران معرفي نماييد. البته برند سازي تنها به اين موارد محدود نمي شود، اما موبايل اپ ها مي توانند در غريب به اتفاق موارد در اين تلاش، شما را ياري نمايند.

ايجاد ارزش براي کاربران موبايل
به اين موضوع توجه کنيد که از ديد کاربران، شما در موبايلشان حضور داريد، و با تمحيداتي که ايجاد کرده ايد، کار را براي آنها آسان نموده ايد. در نظر بگيريد که در گذشته براي نشستن بر روي يک ميز از يک رستوران دلخواه، حضورا وارد رستوران مي شديد. بسته به جا و زماني که مي رفتيد، در صورت داشتن شانس مي توانستيد يک ميز دلخواه در آن رستوران و يا کافي شاپ پيدا کنيد. با گذشت زمان مسائل کمي اينترنتي تر شد و شما در منزل و محل کار، مکان مورد نظر خود را رزرو مي کرديد. اما موبايل ها به دليل اينکه هميشه همراه کاربران آنها هستند، محدوديتنياز به کامپيوتر هاي جا گير و موقعيت مناسب براي ارتباط با اينترنت را از بين بردند. 5 کليک ساده در راه مترو و کار تمام. به ياد داشته باشيم که کاربران هر روزه متوقع تر شده و راحتي هاي بيشتري مي طلبند.بيايد بپذيريم که در جامعه اي زندگي ميکنيم که صبر و شککيبايي را مانند سابق نمي پذيرد. اين همان چيزي است که موتور نوآوري و بهبود در دنيا و در طول تاريخ را به حرکت در آورده است.

حذف فاصله، مشتري بيشتر، هزينه ي کمتر با موبايل اپليکيشن
در بهترين حالت ممکن، فرض کنيد که در مرکز شهر يک بوتيک لباس فروشي داريد. به نظر شما آيا براي همه اين امکان وجود دارد که از فروشگاه شما ديدن کنند؟ مسلما کساني هستند که در اطراف شهر حضور دارند و براي آنها مقدور نيست که گاه و بيگاه به نقطه ي دلخواه شما بيايند. پس در نتيجه به صورت محلي خريد هايخود را انجام مي دهند. با يک اپ ساده مي توانيد اين فاصله را از بين ببريد و محصولات خود را به هر نقطه ي جغرافيايي بفروشيد.

فوايد و مزاياي داشتن اپليکيشن هاي موبايلي براي سازمان ها و مشاغل
اين موارد چکيده اي از مزاياي داشتن اپ هاي موبايلي است. اما ورود به اين بازار تنها با دانستن اين نکات ميسر نمي شود. مسائل فني و ريسک هايي در اين راه وجود دارد که بهتر است قبل از ورود به اين بازار از آن ها نيز مطلع باشيد. به اين موارد در ديگر مقالات پرداخته شده است.

پردو وب