تبلیغات در اینستاگرام

اينستاگرام با جمعيتي بالغ بر ??? ميليون نفر، بزرگترين جامعه اجتماعي و مناسب ترين ابزار روي موبايل و تلفن هاي همراه براي تبليغات است. در اين شبکه روزانه هفتاد ميليون عکس جديد توسط کاربران بارگذاري مي شود و کاربران اينستاگرام روزانه ??? ميليارد لايک مي زنند.

 

تبليغ در اينستاگرام ، فرصتي بسيار مغتنم را براي عرضه خدمات و محصولات برندها و کسب و کارهايي که با عموم مردم سر و کار دارند فراهم کرده است.

تبليغات در اينستاگرام بصورت حرفه اي و تخصصي از اواسط سال ???? در ايران رواج پيدا کرد. نما برند نيز به عنوان يکي از پيشگامان در اين عرصه از ابتدا با رويکردي حرفه اي و علمي تبليغات و بازاريابي  در اينستاگرام را براي مشتريان خود آغاز نمود.

اينستاگرام رسانه اي تصوير محور است ، از اين رو کسب و کارهايي که تصاوير جذابتري را تدارک ببينند شانس به مراتب بيشتري براي جلب نظر مخاطبان خواهند داشت. توليد محتواي غني و تعاملي در کنار تبليغات هدفمند در اينستاگرام ، شرايط را براي موفقيت شما فراهم خواهد کرد.

طبق تحقيقات نمابرند بر روي کاربران و مخاطبان اينستاگرام ، شصت درصد کاربران فعال اينستاگرام در ايران ، خانم ها هستند. بنابراين کسب و کارهايي که در زمينه “مد و پوشاک ، لوازم خانگي ، دکوراسيون منزل ، صنايع غذايي ، محصولات آرايشي و بهداشتي و کليه خدماتي که اين طيف از مخاطبان به آن علاقمند باشند” فعاليت دارند، از بخت و اقبال بيشتري نسبت به ساير صنوف براي مطرح شدن در اينستاگرام برخوردارند.