تلاش مایکروسافت برای نفوذ به آیفون و گوشی‌های اندرویدی

مايکروسافت براي جلب نظر کاربران آيفون و آندرويد برنامه‌هاي همراه تازه‌اي را طراحي کرده و از سوي ديگر در حال تغيير طراحي سايت MSN است.
به گزارش فارس به نقل از زد دي نت، طراحي اين برنامه‌ها توسط گروه طراح موتور جستجوي بينگ صورت گرفته که قبلا هم رابط کاربري متروي ويندوز 8 و برنامه‌هاي همراه ويندوز فون را طراحي کرده بودند.
ظاهرا مايکروسافت که در دنياي همراه از رقبا عقب افتاده، سياست طراحي برنامه‌هاي همراه محبوب براي کاربران پلاتفورم‌هاي ديگر را در پيش گرفته و اميدوار است از اين طريق آنان را به استفاده از خدمات همراه خود ترغيب کند. اين شرکت وعده داده ظرف ماه‌هاي آينده برنامه‌هاي متنوعي را براي iOS و آندرويد عرضه کند.
اين برنامه‌ها با موضوع دسترسي به اخبار، اطلاعات آب و هوايي، مسافرت، امور مالي، ورزش، سلامت و بهداشت و غذا عرضه مي‌شوند و پيش از اين براي کاربران ويندوز 8 و ويندوز فون 8 عرضه شده بودند.
از سوي ديگر مايکروسافت امروز از نسخه به روز شده سايت ام اس ان رونمايي کرد. در نسخه جديد تلاش شده تا به علائق کاربران توجه شود. اين نسخه که هنوز در مرحله آزمايشي است در 55 کشور عرضه شده و از آدرس preview.msn.com قابل مشاهده است.
در نسخه جديد همچنين تلاش شده دسترسي به خدمات مختلف اين شرکت و حتي برخي خدمات سايت هاي رقيب تسهيل شود که از جمله آنها مي توان به Outlook.com، Office، OneNote، OneDrive، Maps، Facebook، Twitter، Xbox Music و Skype اشاره کرد.