طراحی آسان سایت های فلش

يکي از انواع سايت ها که معمولا بيشتر براي شرکت ها و کارخانجات مورد استفاده قرار مي گيرد ، وب سايت هايي هستند که به صورت فلش طراحي شده اند. وجود طرح هاي مختلف فلش به همراه کدهاي HTML علاوه بر اين که جذابيت زيادي دارد بازدهي بهتري را هم به دنبال خواهد داشت. طراحي اين گونه سايت ها به شکل هاي مختلف امکانپذير است ؛ طراح يک گرافيست حرفه اي باشد که علاوه بر دانستن زير و بم فلش با کدهاي HTML هم آشنايي دارد و يا اين که با استفاده از نرم افزارهاي خاصي کار طراحي را انجام داد.
يکي از نرم افزارهايي که با داشتن طرح هاي آماده فراوان کار طراحي سايت را به صورت تمام فلش فراهم مي کند Flash Website Design نام دارد. ابزاري کامل و غني از طرح هايي که کمک مي کنند تا با ايده برداري از آن ها بهترين سايت را مناسب با هدف مورد نظر طراحي کرد. عدم نياز به دانستن اسکريپت هاي استفاده شونده در فلش مهم ترين خصوصيت اين نرم افزار محسوب مي شود. تنها سليقه و کمي هم تمرين نياز است تا هرکاربري بتواند سايت شخصي خود را به صورت کاملا فلش طراحي کند.
Flash Website Design همچنين امکان طراحي انواع تبليغ ها ، بنرها ، لودينگ هاي فلش و … را هم امکانپذير مي سازد. جالب است که به گفته شرکت سازنده تنها ? دقيقه نياز است تا يک سايت جذاب با اين نرم افزار طراحي و آماده Publish شود. محيط کاربر پسند نرم افزار و وجود ده ها افکت زيبا در موضوعات مختلف دو عامل ديگر موفقيت اين نرم افزار خواهند بود.