تبلیغات در اینستاگرام برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

بازاريابي در اينستاگرام- شبکه اجتماعي اينستاگرام اين روزها در ايران به عنوان محبوب ترين شبکه اجتماعي مورد اقبال عموم مردم واقع شده و از همين رو اين شبکه به محلي مناسب براي حضور برندهاي مصرفي و حتي کسب و کارهاي کوچک که محصول و خدماتي براي ارائه به عموم مردم دارند تبديل شده است.
اما سوال مهمي که اغلب پرسيده مي شود اين است که چه کسب و کارهايي مي توانند در اين فضا حضور موفقتري داشته باشند؟ در ادامه بخشي از مصاحبه مدير ارشد بازاريابي نمابرند را با يکي از روزنامه هاي کثيرالانتشار مي خوانيد :
او که يکي از متخصصين بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي است در گفتگو با يکي از روزنامه هاي کثيرالانتشار در پاسخ به سوال فوق اظهار داشت “طبق تحقيقات ما بر روي کاربران ايراني اينستاگرام ، شصت درصد کاربران فعال اينستاگرام در ايران ، خانم ها هستند. بنابراين اگر اين گروه از جامعه و نيازهاي آنان را خوب شناسايي کرده باشيم ، مي توانيم موضوعات و کسب و کارهايي که در حوزه هاي مختلف مورد توجه اين قشر مي باشد را مشخص کنيم.”

تبليغات در اينستاگرام براي چيني زرين
مدير ارشد بازاريابي نمابرند تصريح کرد “به طور عمده موضوعاتي که در زندگي روزمره و سبک زندگي اين گروه نقش عمده اي ايفاء مي کنند نظير : تغذيه و تناسب اندام، زيبايي، مد و پوشاک، هنر و خلاقيت و کودکان و … مورد توجه خانمها مي باشند.”

علي دادگر با اعلام اينکه “نوجوانان و جوانان دومين گروه استقبال کننده از اينستاگرام در ايران هستند، اظهار داشت : “تبليغات در اينستاگرام براي برندهاي مصرفي و کسب و کارهايي که خدماتي براي اين دو گروه ارائه مي دهند، تبديل به يک ضرورت شده است.”

تبليغات در اينستاگرام براي مايکروتل پلاس
وي در پاسخ به اينکه حضور چه مشاغلي در اين شبکه اجتماعي بيشتر است، اعلام کرد “با پايش هاي مستمري که در تنوع مشاغل ايراني در اينستاگرام انجام داده ايم، متوجه شده ايم نقش کسب و کارهاي خانگي و کوچک بسيار پررنگ تر بوده و اين شبکه اجتماعي موجب خود اشتغالي و رونق وضعيت درآمدي جمع کثيري از شهروندان ايراني شده است که در شرايط کنوني اقتصادي جاي اميدواري بسياري دارد.”

وي با بيان اينکه حضور جدي و هوشمندانه در شبکه هاي اجتماعي نيازمند داشتن برنامه و استراتژي مشخص است، اذعان داشت :”علاقمندان براي حضور در اين فضا، سوابق اجرايي و پروژه هاي موفق را مبناي انتخاب مشاور تبليغاتي خود قرار دهند، تا در دام افراد سودجو نيافتند. نما برند به عنوان يکي از پيشگامان تبليغات در اينستاگرام در کشور ، با متخصصين مجرب تبليغات و روابط عمومي آنلاين، مشاوري امين و دلسوز براي کسب و کار شما خواهد بود.”