روش هایی برای بازاریابی در اینستاگرام

اگر بادتون باشه در يکي از پست ها در مورد فروش در اينستاگرام توضيحاتي دادم ، حال مي خواهم در اينجا روش هايي براي بازاريابي در اينستاگرام را براي شما شرح بدهم ، همانطور که اطلاع داريد کسب و کارهاي بزرگ و کوچک زيادي در حال فعاليت در اينستاگرام هستند ، شما نمي خواهيد شروع کنيد ؟ شما هم روش هايي براي بازاريابي در اينستاگرام بلد هستيد ؟ در کامنت ها براي من و ديگر دوستان قرار دهيد . .

? – اضافه کردن هشتگ به عکس هاي قديم
بازريابي در اينستاگرام
در حال حاضر همه ما مي دانيم که هشتگ جزيي جدايي ناپذير از اينستاگرام مي باشد ،مطمئن هستنم که همه شما اين مساله را مي دونيد که براي بازاريابي در اينستاگرام بايد از هشتگ اسفاده کنيد ، نگران نباشيد اگر عکس هايي داريد که هشتگ ندارند ، مي توانيد در کامنت همان عکس هشتگ هاي مورد نظر خود را اضافه کنيد ، اين مورد باعث مي شود در سرچ هشتگ کاربران عکس شما ظاهر شود .

? – قراردادن ويديو در اينستاگرام در ساعاتي خاص
شما بايد اين مساله را ياد بگيريد که تنوع و خلاقيت به خرج دهيد ، قرار نيست حتما علم بازاريابي در اينستاگرام را داشته باشيد ! کمي خرج کردن خلاقيت کمک شاياني به شما خواهد کرد ، مخاطبين و دنبال کنندگان خودتان را به مسايل مختلف عادت دهيد ، يکي از اين راه ها قراردادن ويديو هاي مربوط و جالب و حتي غيرمربوط است.
ب ااساس تحقيقات Track Maven بهترين ساعات براي قراردادن ويديو وگرفتن بهترين پاسخ ساعاتي است که زمان استراحت اکثريت جامعه است ، براساس نمودار زير مي بينيد که بيشترين بازديد ويديو ها بين ساعت ? شب تا ? صبح مي باشد .

بازاريابي اينستاگرامي
? – به اشتراک گذاشتن عکس ها
يکي ديگر از راه هايي بهتر ديده شدن و تاثير بيشتر براي بازاريابي اينستاگرامي به اشتراک گذاشتن عکس هاي خوب خودتان در ديگر شبکه هاي اجتماعي است ، شما به راحتي مي توانيد وارد تنظيمات اينستاگرام خود شويد و فيسبوک و توييتر خود را ست کنيد و زماني که مي خواهيد پست خود را در اينستاگرام به اشتراک بزاريد با انتخاب فيسبوک و توييتر به صورت موازي در آن ها عکس خود را share کنيد .

? – حذف کردن خودتان از عکس هايي که قبلا تگ شده ايد
اگر شما و يا کسب و کارتان در عکس شخص ديگري تگ شده ايد ، سعي کنيد اين تگ را پاک کنيد ، هميشه اين تگ هاي بي مورد تاثير منفي در سيستم بازاريابي در اينستاگرام شمامي گذارد ، به راحتي با زدن بر روي عکس و انتخاب اسم خودتان سپس انتخاب گزينه more option و پس از آن Remove me From Picture اين کار را انجام دهيد .

? – استفاده از فيلتر عکس خاص
با اوجه با آمار و اطلاعات منتشر شده از سوي Track Maven ، فيلتر Myfair محبوب ترين فيلتر بين بازاريابان در اينستاگرام است ، طبق آماري که گرفته شده است به صورت ميانگين از بين ???? نفر ، آمار ?? درصد از اين فيلتر استفاده مي کنند .

اينستاگرام چيست
? – استفاده از شيوه لايک

خوب همين جا به شما اعلام ميکنم که اين روش ممکن است نتيجه عکس داشته باشد ، ولي شما با لايک کردن و کامنت گذاشتن براي عکس هاي اشخاص پرطرفدار در مدت زمان کوتاهي مي توانيد فالوورهاي زيادي کسب کنيد ، البته فراموش نکنيد در اين روش بايد افرادي فالو ميکنند را فالو کنيد و عکس هاي آن ها را لايک کنيد تا اين رشته ادامه داشته باشد .

? – استفاده از هشتگ هاي پرطرفدار
شما مي دونيد با استفاده از هشتگ هاي پرطرفدار مي توانيد فالوورهاي بيشتري جذب کنيد ؟ اين مساله باعث ميشه عکس هاي شما بيشتر بشه در نتيجه تاثير مستقيم در بازاريابي در اينستاگرام براي شما ميگذارد.
تعدادي از اين هشتگ ها را براي شما معرفي مي کنم :
#instafollow
#followher
#followhim
#followall
#follows
#teamfollowback
#tagforlikes