با Deco در کمترین زمان اپلیکیشن های موبایل باورنکردنی بسازید

امروزه اپليکيشن هاي موبايل، دنيا را تغيير داده اند و اين توسعه دهندگان هستند که اين نرم افزارهاي کاربردي را براي استفاده ي کاربران توليد مي کنند. در اختيار داشتن ابزار مناسب، کار توسعه ي اپليکيشن را ساده تر و سريع تر مي کند. يکي از اين ابزارها، Deco است که از سال 2015 به ياري توسعه دهندگان موبايل آمده است.

تغييرات ايجاد شده را حس کنيد
مي توانيد مقادير کدها را ويرايش کرده يا آن ها را از طريق کنترل هايي مثل اسلايدرها و پالت هاي انتخاب رنگ دستکاري کنيد. لازم به ذکر است، تغييراتي که ايجاد مي کنيد در اپليکيشن در حال اجراي شما قابل مشاهده هستند. طراحي اپليکيشن موبايل

با استفاده از Live Components سرعت کار خود را افزايش دهيد
براي سرعت بخشيدن به فرايند توسعه ي نرم افزار، مي توانيد از بهترين مجموعه هاي کامپوننت متن باز دنيا استفاده کنيد. با يک کليک Live Components را اضافه کنيد و مطابق سليقه ي خود آن را تغير دهيد. اگر کامپوننت مد نظرتان را پيدا نکرديد، مي توانيد با استفاده از Live Components هاي از پيش نوشته شده و کمي هم کدنويسي، کامپوننت شخصي سازي شده ي خودتان را بسازيد.

اپ هاي Native بسازيد
اپليکيشن هاي Deco با زبان برنامه نويسي JavaScript و با فريم ورک React Native نوشته مي شوند. React Native امکان دسترسي به قابليت ها و پلتفرم هاي نيتيو سيستم عامل هاي Android و iOS را در اختيار شما قرار مي دهد. به طور خلاصه، شما با استفاده از Deco، يک اپليکيشن اصطلاحا Native خواهيد ساخت.

منتظر انجام مرحله ي کامپايل نمانيد
به محض اين که شما تغييري در کدهاي خود ايجاد مي کنيد اين تغييرات اعمال شده و پيش نمايشي از اپليکيشن شما نمايش داده مي شود. زماني که براي توزيع اپليکيشن تان آماده شديد، مي توانيد مديريت اين مرحله را به Deco واگذار کنيد يا اين که خودتان در Xcode يا Android Studio اين کار را انجام دهيد.

اپليکيشن را لحظه اي و در ديوايس واقعي خود تست کنيد
Deco Preview به شما اين امکان را مي دهد که در حين کدنويسي، از اپليکيشن در ديوايس خود استفاده کنيد. به علاوه با فشردن دکمه ي به اشتراک گذاري مي توانيد اپليکيشن تان را براي تست کنندگان نرم افزار نيز بفرستيد.
سکان اکادمي