بازاریابی با اینستاگرام چگونه است

مقاله را با چند سوال آغاز ميکنيم.چرا بازاريابي با اينستاگرام سودآور است؟چرا اينستاگرام تبديل به يک ابزار خيلي خوب براي بازاريابي شده است؟

و اما پاسخ اين سوالات: همانطور که ميدانيد اينستاگرام تا حدودي به فيسبوک شباهت دارد.در گذشته بازاريابي در فيسبوک خيلي فعال بود اما از زماني که اپليکيشن هاي موبايلي روي کار آمدند همه بازديد کنندگان را جذب خود کردند.در مقاله هاي قبلي درباره بازاريابي با تلگرام صحبت کرديم.متن کامل اين مقاله را ميتوانيد در اينجا بخوانيد:

بازاريابي : بازاريابي با تلگرام
حال اين مقاله به بررسي روش هاي بازاريابي با اينستاگرام ميپردازد که از جهاتي به تلگرام برتري دارد.زيرا در تلگرام فقط اعضاي کانال يا گروه شما قادر هستند پست هاي شما را ببينند ولي در اينستاگرام با انجام يک سري تنظيمات همه ميتوانند پست هاي شما را ببينند و اگر ميزان بازديد کنندگان يا فالور هاي شما زياد شود به ليست محبوب ترين هاي اينستاگرام راه پيدا ميکنيد و همه کاربران قادر خواهند بود آن را ببينند.در ادامه به بررسي روش هاي اين کار ميپردازيم.

 

روش هاي کشاندن بازديد کنندگان به پيج اختصاصي اينستاگرام:

فرض کنيد شما صاحب يک سايت فروشگاهي هستيد و قصد داريد براي بازاريابي از اينستاگرام کمک بگيريد.که قطعا با تکنيک هاي مناسب کمک خيلي خوبي براي شما خواهد بود!يک روش براي کشناندن بازديد کنندگان سايت به پيج اينستاگرام،گذاشتن يک اطلاعيه کنجکاو کننده در صفحه اول به صورت پاپ آپ و دعوت به اينستاگرام است.اين اطلاعيه شامل هر چيزي که اختصاصي کاربران اينستاگرام باشد ،ميشود.يک مسابقه اينستاگرامي براي مثال.کلا هر چيزي که در سايت شما وجود نداشته باشد و کاربران براي شرکت در آن مجبور شوند به پيج اينستاگرام شما بيايند.بگذاريد با يک تجربه شخصي مثال بزنيم.چند ماه پيش در يکي از سايت هاي اينترنتي شاهد يک مسابقه بودم که جوايز خوبي در نظر گرفته بود و همچنين سبک مسابقه به طوري بود که علاوه بر جايزه،خود مسابقه هم جالب بود و راقب به شرکت در آن شدم.و اين گونه بود که کسي که حتي در اينستاگرام عضويت نداشت،براي شرکت در اين مسابقه مجبور به نصب اين اپليکيشن شد D:

بله.بازاريابي نياز به زيرکي و تفکر دارد!وقتي کاربران را به صفحه اينستاگرام خود کشانديد دست شما براي هر گونه خلاقيتي باز است.زيرا اينستارگرام ابزار هاي متنوعي براي اين کار دارد که در ادامه به آن اشاره ميکنيم. بازاريابي در اينستاگرام

تفاوت بازاريابي اينستاگرام با تلگرام:

همانطور که در بالا گفته شد اينستاگرام به دليل ابزار هاي کمکي که قرار داده تا حدودي نسبت به تلگرام برتري دارد.نميگوييم تلگرام مناسب نيست!نه تلگرام هم به نوبه خودش ويژگي هاي خاصي دارد اما بازاريابي در اينستاگرام کمي راحت تر است.اگر در تلگرام يک کليد واژه را با # جستجو کنيد اين جستجو فقط در ميان کانال ها و گروه هايي که عضو هستيد انجام ميشود اما در اينستاگرام جستجو جامع است.يکي از شباهت هاي اينتستاگرام با فيسبوک بخش عمومي آن است.شما با اسفاده از هشتک ها و جستجوي کليد واژه مورد نظر خود ميتوانيد در کل اينستاگرام جستجو کنيد و مطالب مرتبط براي شما نمايش داده ميشود.از اين قابليت براي هشتک گذاري کلمات کليدي پيج خود استفاده کنيد براي مثال #خريد اينترنتي .علاوه بر اين با قابليت تگ کردن ميتوانيد با پيج هاي مرتبط تبادل داشته باشيد و باعث افزايش فالور هاي خود شويد.

اميدواريم اين مقاله شمtا را به آموختن هرچه بيشتر روش هاي بازاريابي کمک کرده باشد و باعث توسعه کسب و کار شما شود.
منبع: هميار