چرا کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن موبایل اختصاصی دارد ؟
دلايل زيادي وجود دارد که شما را براي اين امر تشويق کند. به صورت خلاصه مي توان به موارد زير اشاره کرد:
با استفاده از موبايل اپليکيشن در هر لحظه توسط مشتريان خود ديده شويد:
با توجه به آمار هايي که گفته شد، شما هم با داشتن يک اپليکيشن موبايل، اين امکان را به همه مي دهيد، تا بتوانند شما را رسد کنند. نيازي نيست تا يک بازي سه بعدي بسازيد. يک فروشگاه مجازي کوچک از کسب و کارتان کافي است تا اين فرصت را براي خود بيافرينيد. اما بخاطر داشته باشيد که خلاقيت و نو آوري دربسياري از کار ها، حداقل تا مدت ها شما را منحصر بفرد مي کند و اين در علم تجارت، اصطلاحا مزيت رغابتي خوانده مي شود. تجربه نشان داده که يک ايده ي خوب، مهمتر ازکيفيت خوب است. البته ممکن است که بعضي ها با اين حرف مخالفت کنند. البته حق دارند، چرا که حداقل کيفيت براي هر محصولي، لازمهي مقبوليت آن توسط کاربران آن است. در حقيقت صحبت اصلي بر سر يک اپليکيشن با کيفيت معمولي و داراي ايده ي خلاقانه است. نکته بعدي و جالب توجه اين است که شما مي توانيد با يک هزينه ي بسيار ناچيز و گذاشتن اين اپليکيشن در مارکت هايي همچون کافه بازار براي ايران و يا حتي playstore ، اين امکان را براي تمام افراد دنيا فراهم آورريد، تا بتوانند از ساخته هاي شما استفاده کنند.
ايجاد يک بازار هدايت شده با استفاده از موبايل اپليکيشن:
در بستر وب، شما معمولا با سرچ و جستجو مي توانيد انواع و اقسام اطلاعات، راجع به هر موضوعي پيدا کنيد. . يعني معمولا آن چيزي که مدنظر کاربر است، نمايش داده مي شود و شما در نمايش محتوي از اختيار نسبي کمي برخوردار هستيد. يکي از مزاياي اصلي موبايل اپليکيشن ها نسبت به رغيب اينترنتي خود همين موضوع است. شما به صورت حساب شده و در بازه هاي زماني مناسب مي توانيد کاربر را با استفاده از ارسال پيام به صفحه ي اصلي موبايل ها، آنها را به موارد مورد نظر خود هدايت نماييد. مواردي مانند معرفي يک محصول جديد، تخفيف ها، سر رسيد ها و ... و همه ي اين موارد به راحتي با فشار يک دکمه ي کاربر، زير انگشتان کاربران شما قرار مي گيرد.
ايجاد وفا داري و حس تعلق در کاربران با استفاده از اپليکيشن موبايل
در گذشته ي نه چندان دور، کارت هاي امتيازي و بن هاي تخفيف، و در مواردي پي گيري مشتريان پس از خريد محصول، راه هايي بود که شرکت ها مي توانستند حس وفاداري و تعلق خاطر را در مشتريان خود ايجاد کنند. اما با توجه به روش هاي جديدي که به لطف ارتباطات ديجيتال فراهم آمده، موبايل اپليکيشن ها مي توانند اين مسئوليت را بر عهده بگيرند. براي درک بهتر اين موضوع، فرض کنيد که اين امکان براي شما وجود داشت که به ازاي هر مشتري که از محصولات شما بازديد و يا خريد انجام مي دهد، بتوانيد يک وسيله ي کوچک الکترونيکي به آنها بدهيد، و در ضمن اين هم ميسر بود که اين افراد را موظف به نگه داشتن و همراه داشتن اين وسيله در هر لحظه و هر مکاني کنيد. خوب اين يک اتفاق خيلي خوبي است که شما بتوانيد در هر لحظه اين افراد و مشتريان خود را هدايت کنيد. آنها را چک کنيد و هر از چند گاهي به آنها بگوييد که ما چقدر خوبيم. خوب در واقع اين وسيله ي الکترونيکي به رايگان تحت اختيار مشتريان شما قرار دارد و آن هم موبايل هاي آن هاست. يک لحظه به اين موضوع بيانديشيد که موبايل براي انسان هاي امروزي، به هويت آنها تبديل شده است. بدون موبايل، اکثر ما ها انگار يک گمشده داريم.
پردو وب