چگونه با اینستاگرام بازاریابی اینترنتی کنیم؟

اينستاگرام ابزاري قدرتمند براي پياده سازي ماهيت يک برند به طور تصويري است. يکي از محبوب‌ترين شبکه‌هاي اجتماعي در حال حاضر اينستاگرام است و به همين دليل بستر مناسبي براي تبليغات و افزايش مشتريان براي کسب و کارها مي‌باشد. با توجه به دسترسي آسان و فعال بودن اين شبکه قدرتمند و پر طرفدار شاهد حضور کاربران ايراني بسيار زياد و همچنين شرکت‌ها و سازمان‌هاي ايراني در اين شبکه اجتماعي هستيم بطوريکه سازمان‌هاي دولتي، بانک‌ها و مراکز درماني و عمومي دولتي و خصوصي و همچنين افراد مشهور بسياري در اينستاگرام ديده مي شوند....

يافته ها نشان مي دهد که نام هاي تجاري برتر در اينستاگرام ميزان مشارکت 4.21 درصدي براي هر دنبال کننده را به همراه خواهد داشت. اين بدان معناست که دنبال کنندگان اينستاگرام 58 برابر فيسبوک و 120 برابر توئيتر به فعاليت و تعامل خواهند پرداخت.

با توجه به موارد فوق مي‌توان به اهميت اين شبکه اجتماعي پي برد و با انجام روش‌هاي بازاريابي تخصصي به راحتي نتايج خوبي را کسب کرد (بازاريابي در ايسنتاگرام). 

با ايجاد هشتگ اختصاصي ومناسب وبا ترغيب افراد در اينستاگرام بازديد و فروش خود را افزايش دهيد. شما مي توانيد هشتگ هاي مرتبط را بيابيد و کاربراني را که در پي محصولات وبرند شما هستند را دنبال کنيد. همچنين کساني که دنبال کنندگان فراواني دارند و به طور منظم به تعامل در اينستاگرام مي پردازند هم گزينه هاي مناسبي به نظر مي آيند.

بدون مراجعه به شبکه‌هاي فيس‌بوک، توييتر، فليکر و... مي‌توانيد آن‌ها را با اينترنت ايران و از طريق اينستاگرام بروز رساني کنيد.

از محصولات و خدمات خود در هر تصوير به گونه اي استفاده کنيد که مخاطبين را علاقمند کند. جذابيت طرح وتصوير شما نکته بسيار قابل توجه براي جذب دنبال کنندگان شماست.

از آنجائيکه جهان روز به روز ديجيتالي تر مي شود ، استفاده از کوپن هاي موبايل رو به افزايش است. بسيار مهم است که پيشنهادات ويژه و تخفيفاتي در نظر بگيريد. اين گونه از تبليغات ، از روش تبليغات مبتني بر مشوق پيروي مي كندكه به دريافت كنندگان تبليغات به عنوان تشويق ، پاداش مالي تعلق مي گيرد. اين گزينه ها در کنار عکس محصول و دليلي براي خريد محصول مي تواند افراد را به خريد ترغيب کند. در پُست خود سوالاتي قرار دهيد که افراد را به گذاشتن کامنت تشويق کند.

www.simorghsms.com