۱۴ اپلیکیشن که هر کارآفرینی به آن نیاز دارد

کارآفرينان به عنوان اربابان کارآيي و بهره‌وري شناخته مي‌شوند. اما رمز اين موضوع چيست؟ اين روز‌ها اين کارايي به تنهايي به دست نمي‌آيد. آن‌ها در کنار بهره‌مندي از تيم‌هاي قوي که در تلاش‌هايشان به آن‌ها کمک مي‌کنند، برنامه‌هاي کاربردي جديد را هم مورد استفاده قرار مي‌دهند. با در نظر گرفتن اين موضوع، اسامي بر‌ترين اپليکيشن‌هايي که هر کارآفريني در سال ???? به آن نيازمند است، جمع‌آوري شده‌اند. در اين بررسي، بيشتر بر کارايي اين اپليکيشن‌ها تمرکز شده است، چون براي کارآفريناني که دائما بين وظايف مختلف در حرکتند، ضروري است. هر چقدر سريع‌تر به اطلاعات دسترسي داشته باشيد و آن‌ها را اجرايي کنيد، سريع‌تر مي‌توانيد شرکت خود را بسازيد.

?) TrackMaven: اين اپليکيشن موبايل توانايي شما را براي نظارت بر داده‌ها در رقابت با کسب‌وکارهاي ديگر ساده‌سازي مي‌کند، بدون اينکه نياز به بررسي چندين منبع داشته باشيد. فعاليت بازاريابي مورد نظر خود را فيلتر کنيد و سپس هر چيز اضافه در مورد آن پاک مي‌شود.
بازارياب‌هاي ديجيتال امروزي هنگام انجام تحليل‌ رقابتي هنوز داده‌ها را از منابع مختلف به هم مرتبط مي‌کنند و سپس در قالب يک برنامه پاورپوينت ارائه مي‌دهند که اغلب اين داده‌ها بعد از خوانده شدن، قديمي و منسوخ مي‌شود. اپليکيشن TrackMaven، پايگاه جديد و رقابتي هوشمندي براي بازارياب‌ها است که اين شرايط را تغيير مي‌دهد. اين اپليکيشن داده‌هاي هوشمند را از کانال‌هاي رسانه‌اي مختلف مانند رسانه‌هاي اجتماعي، کانال‌هاي تبليغاتي و اخبار جمع‌آوري کرده و به صورت اتوماتيک وارد يک برنامه واسطه مي‌کند. پس از آن، به بازارياب‌ها گفته مي‌شود رقباي آن‌ها در حال انجام چه کاري هستند و چه راهکاري براي آن‌ها بهتر است.
اپليکيشن TrackMaven در دوره‌اي وارد کار بازاريابي شده که بازاريابي «آني» به اوج خود رسيده است.
?) EchoSign: ديگر براي تاخير انداختن انعقاد يک قرارداد بهانه‌اي وجود ندارد (هيچ‌گاه نمي‌فهميد مارک زوکربرگ چه زماني براي قرارداد ? ميليارد دلاري تماس مي‌گيرد.) اين اپليکيشن از نوع Adobe به شما اين امکان را مي‌دهد تا اسناد را به صورت الکترونيک، به آساني و با امنيت کامل امضا کنيد. همچنين اين اپليکيشن، تاريخچه هر سند را ثبت و ذخيره مي‌کند، به طوري که امکان بازرسي اتوماتيک آن‌ها وجود دارد و در صورت نياز وقت زيادي براي اين کار تلف نمي‌شود.
اپليکيشن EchoSign يک امضاي الکترونيک و سيستم مديريت محتواي بنگاه است که تمرکز خاصي بر مديريت اسناد دارد. ويژگي اصلي اين اپليکيشن امضاي سند، پيگيري و بايگاني آن است. پشتيباني امضا‌ها از طريق ايميل يا فکس صورت مي‌گيرد.
?) Free Wifi Finder: اين اپليکيشن مسلما شرايط را براي کارآفرينان و کاربران ابزارهاي تکنولوژي که دائم بايد به اينترنت متصل باشند، تغيير مي‌دهد. در مراحل اوليه تاسيس يک بنگاه تازه، هر موقعيت و فرصتي پرريسک است و در اين شرايط يک ارتباط اينترنتي ضعيف نمي‌تواند مانع موفقيت شرکت شما شود.
هر چقدر رايانش بخش بزرگ‌تري از زندگي روزانه ما را دربرمي‌گيرد، داشتن ارتباطات WiFi به يک ضرورت تبديل مي‌شود. اين موضوع به خصوص در سفر اهميت بيشتري پيدا مي‌کند. به همين دليل، استفاده از اپليکيشن‌هايي که يابنده WiFi هستند، مفيد و ضروري است.
?) Uber: اين اپليکيشن هيچ‌گاه شما را در انجام کاري نااميد نمي‌کند. اين ابزار براي همه کارآفرينان پرمشغله ضروري است تا تضمين کند هميشه راهي براي رسيدن به جلسه در آخرين لحظه وجود دارد – حتي اگر همه تاکسي‌هاي شهر پر باشند.
اين اپليکيشن تغييرات مسير‌ها را شناسايي و پيدا کردن راه را براي رانندگان ساده‌تر مي‌کند.
?) MobileDay: براي موقعيت‌هاي متداولي که آنقدر مشغله داريد که نمي‌توانيد در دفتر کارتان حضور داشته باشيد، از MobileDay استفاده کنيد تا همه جلسات حضوري يا کنفرانس تلفني را هماهنگ کنيد. با اين اپليکيشن مي‌توانيد به صورت اتوماتيک تماس بگيريد، به همکارانتان ايميل بزنيد و حتي مسير مکان جلسه را پيدا کنيد.
اين اپليکيشن قابل نصب در iPhone و سيستم‌هاي اندرويد است و به کاربر اين امکان را مي‌دهد که با وارد کردن يک پسوورد و فشار يک دکمه به کنفرانس‌هاي تلفني دسترسي داشته باشد. همچنين با بررسي قرارهاي ثبت شده در تقويم گوشي شما، اطلاعات اين کنفرانس‌ها را در اختيارتان قرار مي‌دهد.
?) Skitch: اسکرين شات‌ها اين روز‌ها به امري عادي در دنياي کسب‌وکار تبديل شده‌اند، اما يادداشت نوشتن به صورت مستقيم روي آن‌ها وظيفه‌اي خسته‌کننده است. اما با برنامه Skitch که محصول شرکت معروف Evernote است و هم روي موبايل و هم کامپيو‌تر نصب مي‌شود، مي‌توانيد از طريق حاشيه‌نويسي، ايجاد اشکال و طرح‌هاي مختلف روي عکس، به هدفتان برسيد.
اين اپليکيشن کليه ابزارهاي مورد نياز براي ارتباط بصري ايده‌ها، به اشتراک گذاشتن بازخورد و تعامل با دوستان و همکاران را در اختيارتان قرار مي‌دهد.
يک عکس جديد بگيريد و سپس با استفاده از Skitch اشکال، فلش‌ها و نوشته‌هايي را به آن اضافه کنيد. اين عکس را مي‌توانيد با ديگران به اشتراک گذاشته و يا پروژه‌هاي کاري و دانشگاهي خود را سريع‌تر انجام دهيد.

 

?) FedEx Office: بهينه‌سازي کارايي در محيط کار به اندازه کافي کار مشکلي است، اما نحوه ايجاد تعادل بين کار و زندگي کار به مراتب سخت‌تر است. اما خبر خوب اين است که FedEx کار را تسهيل مي‌کند.
اين اپليکيشن موبايل يکي از مفيد‌ترين اپليکيشن‌هاي فعال براي کارآفرينان است که فايل‌ها، اسناد و عکس‌ها را به آسان‌ترين شکل ممکن به نزديک‌ترين موقعيت کاري شما مي‌فرستد. حتي مي‌توانيد فايل‌ها را مستقيما از ايميل يا Google Drive خود آپلود کنيد.
?) Hukkster: به دليل بودجه کمي که داريد، به دنبال لباس کاري ارزان قيمت مي‌گرديد؟ براي گشتن در فروشگاه‌ها وقت کافي نداريد؟ اپليکيشن Hukkster اين کار را براي شما انجام مي‌دهد و چيزهايي را که به دنبال آن هستيد براي شما جست‌وجو مي‌کند.
در واقع، اين اپليکيشن ابزار خريد رايگاني است که محصولات مختلف را به صورت آنلاين براي کاربران جست‌وجو مي‌کند و از طريق ايميل يا پيامک به آن‌ها خبر مي‌دهد. همچنين وقتي اين محصولات به حراج گذاشته مي‌شوند يا بن خريد يا فروش ويژه‌اي در کار باشد، از طريق اين اپليکيشن به کاربر اطلاع داده مي‌شود.
?) Hinge: مجرد هستيد و براي يافتن زوج مناسب وقت نداريد؟ Hinge اپليکيشن خوبي است که به شما امکان مي‌دهد مردان يا زنان مجرد ديگر را در حوزه شبکه شخصي خود پيدا کنيد. اين اپليکيشن بر اساس هويت فيس‌بوکتان شما را مي‌شناسد و البته حريم شخصي افراد را در نظر مي‌گيرد.
??) Power ?? Fitness Trainer: گاهي اوقات مشغله زياد باعث مي‌شود زمان کافي براي ورزش کردن و حفظ تناسب اندام نداشته باشيم. اين اپليکيشن برنامه ?? دقيقه‌اي حرکات ورزشي کل بدن را ارائه مي‌کند که در هر جايي – در آپارتمانتان، اتاق هتل يا حتي محل کار – مي‌توانيد انجام دهيد.
اين تمرين‌هاي ورزشي بر قدرت، تعادل و سفت کردن ماهيچه متمرکز است. مهم اين است که براي انجام ورزش‌هاي اين اپليکيشن به هيچ ابزار اضافي نياز نداريد و حين استفاده از آن، به موسيقي مورد علاقه‌تان هم گوش مي‌دهيد.
گوشي يا تبلت خود را روي ميز بگذاريد، دکمه استارت را بزنيد و ظرف چند ثانيه همه حرکات ورزشي جهش، پرش، شنا و غيره را انجام دهيد. راهنماي جالب اين اپليکيشن به شما مي‌گويد چه زماني استراحت کنيد و چه زماني به حرکت ادامه دهيد. در پايان ?? دقيقه هم نفس نفس مي‌زنيد، هم عرق کرده‌ايد و هم خوشحاليد!
??) Venmo: اين اپليکيشن مناسب بعدازظهرهايي است که با دوستانتان بيرون از خانه هستيد. فقط کافي است اپليکيشن Venmo را به حساب بانکي خود متصل کنيد و سپس به راحتي هر کجا و هر زماني پول نقد را با دوستانتان تبادل کنيد.
اين اپليکيشن از سيستم‌هاي امنيتي بانکي و حفاظت داده استفاده مي‌کند تا جلوي هر گونه معامله غيرمجاز يا دسترسي به اطلاعات مالي و شخصي شما را بگيرد.
اگر گوشي موبايلتان را گم کنيد يا احساس کنيد کسي از حساب بانکي شما استفاده مي‌کند، با استفاده از Venmo مي‌توانيد هر دستگاهي را که به حساب شما دسترسي پيدا کرده از کار بيندازيد.
??) Mint: يک فرد کارآفرين يک يا دو نکته را در مورد مديريت مالي مي‌داند، اما هميشه خوب است که بتوانيد به راحتي به اطلاعات در مورد جريانات نقدي شخصي دسترسي داشته باشيد. اين اپليکيشن به شما اين امکان را مي‌دهد که هزينه‌ها را ثبت کنيد، بودجه‌ريزي کنيد و برنامه‌هاي پس‌انداز را مديريت کنيد و همه اين کار‌ها را مي‌توانيد از طريق تلفن خود انجام دهيد.
??) Pocket: کارآفرينان همواره مملو از ايده‌هاي بزرگ هستند، تا حدي که گاهي در اين ايده‌ها غرق مي‌شوند. با وارد کردن اين اپليکيشن در گوشي موبايل، مي‌توانيد همه انواع محتوا را– از مقاله‌اي طولاني گرفته تا گزارش کار – در کليه ابزارهاي الکترونيک خود ذخيره کنيد.
در واقع، Pocket اين امکان را به کاربر مي‌دهد که مقاله يا صفحه وبي را براي مطالعه در آينده ذخيره کند. اين مقاله‌ها سپس به ليست کاربر فرستاده مي‌شوند تا به صورت آفلاين آن‌ها را مطالعه کند.
??) Unroll.me: هيچ چيز بيشتر از يک inbox شلوغ و مملو از ايميل آزاردهنده نيست. خوشبختانه، Unroll.me دقيقا براي حل اين مشکل ايجاد شده است. براي استفاده از آن، به راحتي وارد ايميل خود شويد و اجازه دهيد اين اپليکيشن کليه اشتراک‌هاي شما را پيدا کند. سپس مرور کوتاهي بر آن‌ها داشته باشيد و آنهايي را که نمي‌خواهيد لغو اشتراک کنيد. پس از آن، ايميل‌هاي مورد نظر شما در يک ليست دستچين و خلاصه به نام Rollup جمع مي‌شود. اين Rollup هر روز و در زماني که خودتان انتخاب مي‌کنيد در inbox شما در قالب يک ايميل که همه اشتراک‌هاي مطلوب شما را دربرمي‌گيرد، ظاهر مي‌شود. به همين سادگي!
اداک