جذب مشتری از طریق دکوراسیون فروشگاه

در دنیای هیچ چیز برای مشتریان و حتی رهگذرانی که قصد خرید ندارند آزاردهنده‌تر و کسل آورتراز ظاهر یکسان و یکنواخت مغازه‌ها نیست و در طرف مقابل این موضوع هم صرف هزینه بدون برگشت سود،برای صاحبان مشاغل کاری بس زیانبار و بیهوده می باشد. بنابراین برای این که هردو طرف قضیه راضی باشند و هم مشتریان از خرید لذت ببرند و هم کارفرمایان به سود خود برسند کافیست کمی خلاقیت و ابتکاردر دکوراسیون مغازه نشان داد و از تغییر و تحول نترسید. حتی میتوان برای رسیدن به دکور مغازه ی خاص خود ایده ی های زیادی از فروشگاه ها و مغازه های برتر جهان بدست آورد.
برای طراحی دکوراسیون فروشگاه خود از مد و استایل همگانی استفاده نکنید این موضوع رابه ویژه در بین هم‌صنفانی که در یک محدوده فعالیت می‌کنند بیشتر میشود دید.کاری که شما باید در این شرایط انجام دهید این است که منحصر به فرد باشید و توجه‌ها را به خود جلب کنید.
رنگ‌ها و نورپردازی بیش از هر چیزی در جذب یا دفع بازدیدکننده موثر هستند. به طور کلی در به کارگیری رنگ و بافت و نور در طراحی دکوراسیون مغازه باید به چند نکته اساسی دقت کرد: توازن و تعادل، تاکید، نسبت و سهم، ریتم و هارمونی. برای مثال :اگرویترین و دکور نسبتا کوچکی دارید استفاده از رنگ‌های سرد برای بزرگ دیدن فضای دکور داخلی شما می‌تواند موثر باشد.