نرم افزار تبلیغاتی برای شرکت ها

جذب مشتري و نگهداري ارتباط مداوم با وي از رموز کسب و کار موفق در بازار امروز است. چيزي که مشتريان امروز به دنبال آن هستند، دريافت خدمات با کمترين هزينه است. با توجه به زندگي ديجيتال امروز و سبک زندگي بايستي بتوان خدمات را از راه دور به مشتري داد. پيشنهادي که ما داريم و طبق آمار با استقبال مردم روبه رو شده است، استفاده از موبايل براي برقراري ارتباط با مشتري است. خيلي از شرکت ها اقدام به راه اندازي گروه و صفحات خود در شبکه هاي اجتماعي کرده اند. اما مشکلي که در استفاده از شبکه هاي اجتماعي براي ارائه خدمات دارد، نا بسامان بودن مطالب است. براي مثال اگر شما تخفيفي درارائه خدمات خود داده ايد و مطلبي را با همين موضوع در صفحه خود بگذاريد در لحظه فقط کاربران آنلاين آن را مشاهده مي کنند و با دادن مطالب بعدي آن مطلب بايگاني مي شود و فقط کاربراني که شروع به گشت و گذار و مشاهده مطالب قديمي شما کنند ممکن است ان را ببينند. و شما قادر به مديريت مطالب خود نيستيد، بنابراين در کنار داشتن شبکه هاي اجتماعي ما طراحي يک نرم افزار موبايل را هم به شما پيشنهاد ميکنيم، امکاناتي که نرم افزار موبايل مي تواند براي کسب و کار شما داشته باشد متفاوت و بسته به سياست کاري شماست. در زير مثال هايي را مشاهده مي کنيد. طراحي اپليکيشن موبايل

مثال هايي از طراحي نرم افزار موبايل براي شرکت ها
مثال اول: طراحي نرم افزار موبايل براي طراحان منزل
اگر شما معمار، فروشنده مبلمان و يا طراح داخلي هستيد مي توانيد نرم افزاري طراحي کنيد و در آن در خصوصي طراحي منزل مطالبي را قرار دهيد، نمونه کارهايي را به شکل عکس يا فيلم قرار دهيد، ليست قيمت هاي خود را بگذاريد و امکان ارسال پيام و سفارش را از درون همان نرم افزار به مشتريان خود بدهيد. بدين صورت هم خدمات رايگان که مطالبي در خصوص دکوراسيون است به مشتريان خود داده ايد و هم از بازاريابي اينترنتي و موبايلي استفاده کرده و جذب مشتري مي کنيد.

مثال دوم: طراحي نرم افزار موبايل براي شرکت هاي اداري
شما يک شرکت ثبت براي انجام کارهاي ثبتي، مالي،اداري، حقوقي هستيد. انجام کارهاي اداري زمان بر و نياز به ارائه مدارک مختلف است، طراحي يک نرم افزار مي تواند به مشتري مداري شما کمک بسياري کند، مشتريان شما از طريق نرم افزار مدارک خود را ارسال مي کنند و با جريان امور آشنا مي شوند.

مثال سوم: طراحي نرم افزار موبايل براي توليد کنندگان
شما يک توليد کننده عمده هستيد و نمايندگي هاي زيادي در سطح کشور داريد. برقراري ارتباط با اين نمايندگي ها، ارسال ليست قيمت، محصولات جديد، اخبار و اطلاعيه ها به همه ي آنها سخت و زمان بر است. اما طراحي يک نرم افزار موبايل که سامانه جامعه اطلاع رساني بين شما و نمايندکان باشد بسياري از مشکلات را حل مي کند.