روش های کشاندن بازدید کنندگان به پیج اختصاصی اینستاگرام
فرض کنيد شما صاحب يک سايت فروشگاهي هستيد و قصد داريد براي بازاريابي از اينستاگرام کمک بگيريد.که قطعا با تکنيک هاي مناسب کمک خيلي خوبي براي شما خواهد بود!يک روش براي کشناندن بازديد کنندگان سايت به پيج اينستاگرام،گذاشتن يک اطلاعيه کنجکاو کننده در صفحه اول به صورت پاپ آپ و دعوت به اينستاگرام است.اين اطلاعيه شامل هر چيزي که اختصاصي کاربران اينستاگرام باشد ،ميشود.يک مسابقه اينستاگرامي براي مثال.کلا هر چيزي که در سايت شما وجود نداشته باشد و کاربران براي شرکت در آن مجبور شوند به پيج اينستاگرام شما بيايند.بگذاريد با يک تجربه شخصي مثال بزنيم.چند ماه پيش در يکي از سايت هاي اينترنتي شاهد يک مسابقه بودم که جوايز خوبي در نظر گرفته بود و همچنين سبک مسابقه به طوري بود که علاوه بر جايزه،خود مسابقه هم جالب بود و راقب به شرکت در آن شدم.و اين گونه بود که کسي که حتي در اينستاگرام عضويت نداشت،براي شرکت در اين مسابقه مجبور به نصب اين اپليکيشن شد D:
بله.بازاريابي نياز به زيرکي و تفکر دارد!وقتي کاربران را به صفحه اينستاگرام خود کشانديد دست شما براي هر گونه خلاقيتي باز است.زيرا اينستارگرام ابزار هاي متنوعي براي اين کار دارد . بازاريابي در اينستاگرام
منبع: هميار