افزایش لایک در اینستاگرام

بازاريابي در اينستاگرام- امروز ميخواييم در مورد “افزايش لايک در اينستاگرام” صحبت کنيم. قبلا در اين مقاله در مورد افزايش فالوور در اينستاگرام صحبت شد که مورد استقبال شما دوستان قرار گرفت.

اين مقاله توسط دوست عزيزمون آقاي مرتضي اصبحي که از کاربراي سايتمون هستن نوشته شده و ايميلشون و آي دي لاين ايشون در انتهاي مقاله هست بنابراين سوالاتونو ميتونين از اون طريق ازش بپرسين.

هک برنامه اينستا لايک و افزايش لايک در اينستاگرام Instagram+ آموزش هک

توجه: انجام اين آموزش نياز به روت بودن گوشي شما دارد !

?-ابتدا شما بايد برنامه اينستا لايک و برنامه CheatDroid را دانلود و نصب داشته باشيد در صورتي که برنامه هاي ذکر شده را ندارين ميتوانيد از لينک هاي زير برنامه ها را دريافت کنيد.

دانلود: CheatDroid
حجم‌?مگابايت
http://uploadboy.com/cik1m2w76xht.html
دانلود: InstaLikes
حجم‌?مگابايت
http://uploadboy.com/8uojkcthpyqb.html

?- برنامه CheatDroid را اجرا کنيد از بين برنامه هاي موجود برنامه اينستا لايک InstaLikes را انتخاب کنيد.

?- سپس فايل UserPoints.xml را باز کنيد.

?- عدد صفر يا هر عدد ديگر نمايش دهنده تعداد سکه شما در برنامه هست که ميتوانيد به تعداد دلخواه خود عدد را تغيير دهيد و ذخيره کنيد.

توجه: عدد زيادي را وارد نکنيد چون باعث مسدود شدن شما ميشود در برنامه اينستا لايک عدد پيشنهادي من ???? تا ????? هست.

?- حالا برنامه اينستا لايک را اجرا کنيد گزينه GET LIKES را انتخاب کنيد پستي که دوست دارين لايک شود را انتخاب کنيد تعداد لايک را مشخص کنيد و مشاهد کنيد که …

من تست کردم و ??? درصد هست فقط دوستاني هم اگر نتونن برنامه CheatDroid اجرا کنن و به رايگان امتياز داشته باشن مي تونن با لايک کردن امتياز بگيرن که خيلي ساده هست با محيط کاربري خيلي ساده و راستي اگر گوشي تون روت هم نباشه امتحان کنيد ! به امتحان کردنش مي ارزه (:

mortaza02@yahoo.com

آي دي لاين:yakamoz3030