شروع برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل

سيستم عامل هاي رايج موبايل اندرويد و ios است. سيستم عامل iso مربوط به شرکت apple است که گوشي هاي آيفن و تبلت هاي آيپد از آن استفاده ميکنند. سيستم عامل اندرويد نيز که از سمت گوگل معرفي شده بر روي موبايل هاي زيادي وجود دارد.

زبان جاوا (Java)
جاوا يکي از محبوب‌ترين زبان‌هاي برنامه‌نويسي براي توسعه‌ي سمت سرور وب‌سايت‌هاي پويا و اپليکيشن‌هاي تحت وب است که توسط اين زبان برنامه هاي موبايل براي اندرويد نوشته مي شود. با توجه به قابليت‌هاي زبان برنامه‌نويسي جاوا و فريم‌ورک‌هاي توسعه يافته براي اين زبان، توسعه دهندگان اپليکيشن‌هاي تحت وب مي‌توانند سناريو‌هاي متنوعي را پياده‌سازي کنند. از طرف ديگر، زبان برنامه‌نويسي جاوا، زبان اصلي برنامه‌نويسي براي اندرويد است که اين روز‌ها با در اختيار داشتن آمار يک ميلياردي خود، پراستفاده‌ترين پلتفرم براي گجت‌هاي موبايل به شمار مي‌رود. اگر جاوا ياد بگيريد مي‌توانيد درآمد بسيار خوبي را تجربه کنيد.

زبان Swift
Swift زبان برنامه نويسي سيستم عامل ios است که برنامه هاي موبايل براي اين سيستم عامل توسط اين زبان نوشته مي شود.

وِيژگي نرم افزار هاي موبايل ساخته شده توسط ما
رابط کاربري کاربر پسند
برنامه نويسي موبايل،همگام با استاندارد هاي روز، مناسب براي تمامي اقشار جامعه و يا نسلهاي متفاوت.همه اين ويژگي هاي فني را با يک استراتژي هدفمند در طراحي اپليکيشن موبايل به خدمت تجارت شما در مي آوريم تا شاهد تاثير بسزاي آن در رونق کسب و کار خود باشيد.

برنامه نويسي و پويايي برنامه
پياده‌سازي اختصاصي سيستم‌هاي مديريت اطلاعات (همچون CRMها، سيستم‌هاي b2b و …) در نسخه‌هاي وب و موبايل (Android, IOS) از خدمات ماست. با ما در اين ارتباط مشاوره کنيد تا به جادوي مديريت اطلاعات در بهبود و گسترش کسب و کار ايمان بياوريد.

مديريت کارها توسط برنامه هاي موبايل
طراحي اپليکيشن تلفن همراه راهي براي کنترل و مانيتورينگ هر گونه ديتا و يا سخت افزار مي باشد. شما مي توانيد کنترل سخت افزار هاي مختلفي را از طريق نرم افزار موبايل گوشي همراه خود انجام دهيد. و به سادگي محيط اطراف خود را مديريت نماييد.