چرا استراتژی سئوی شما در گوگل شکست می خورد؟

گوگل هنوز هم يکي از محبوترين موتور‌هاي جستجوي دنياست و اين باعث مي‌شود که هر وب‌سايتي برنامه‌ايي براي رقابت در اين موتورجستجو داشته باشد. اما چرا تنها ?? از اين وب‌سايت‌ها موفق به حضور واقعي در اين رقابت مي‌شوند؟ اين سوالي است که من ? پاسخ براي آن دارم و در اين مطلب قصد دارم به اين پبردازم که چرا استراتژي‌هاي شما براي رقابت در گوگل با شکست مواجه مي‌شود.چرا استراتژي سئوي شما در گوگل شکست مي خورد؟کيفيت را ناديده مي‌گيريدبياد دارم که چند وقت پيش مطلبي را ميخواندم در مورد سئو و اينکه چه بايد کرد. در اين مطلب گفته شده بود که اگر مي‌خواهيد ترافيک شما قابل قبول باشد بايد سعي کنيد حداقل ??? لينک ايندکس شده داشته باشيد.خب اين مطلب درست است اما اغلب وب سايت‌ها فراموش مي کنند که در مسير رسيدن به اين سقف بايد محتواي با کيفيت توليد کرده باشند. در واقع گوگل بيش از اينکه به تعداد محتواهاي توليد شده از طرف شما اهميت بدهد به اين فکر مي‌کند که آيا اين محتوا مناسب و پاسخگوي نياز کاربران هست يا نه.فراموش مي‌کنيد که جستجو کنندگان در واقع مشتريان گوگل هستنددليل اصلي براي کاهش توجه به کيفيت محتوا اين است که اغلب مديران فراموش مي‌کنند که جستجو کنندگان کليدواژهها در واقع کاربران گوگل هستن و نه وب سايت آنها. در واقع اين کاربران در حال استفاده از سرويس جستجوي گوگل هستند و مشتري وي به حساب مي‌آيند.بهترين استراتژي سئو اين است که محتواي با ارزش توليد کنيدخب اين يعني چه؟ اينکه جستجو کنندگان مشتريان گوگل هستند يعني گوگل به اولين چيزي که اهميت مي‌دهد رضايت آنهاست و نه شما. يعني اگر شما مطلب بي‌کيفيتي توليد کرده باشيد در واقع شما يکي از عوامل شکست گوگل به حساب مياييد. پس اگر فکر کنيد که باز هم شما را در صفحه اول جستجو نمايش مي دهد بسيار سادلوحانه است. با اين تفاسير بهترين استراتژي سئو اين است که محتواي با ارزش توليد کنيد.