هر آنچه ‌باید در‌باره اینستاگرام و کار با آن بدانید

شبکه اجتماعي اينستاگرام، از آن دسته‌ شبکه‌هاي اجتماعي است که بنا به دلايلي، ‌امروزه مورد توجه بسياري از کاربران در سراسر جهان است. شايد براي کار با اين شبکه اجتماعي، نياز به اطلاعات چنداني نباشد، ولي براي بسياري از کاربراني که اکنون مي‌خواهند به اين شبکه اجتماعي بپيوندند، نحوه استفاده از تگ‌ها و فيلتر‌ها و تغييرات در عکس و فيلم و به اشتراک‌گذاري و... نکاتي است که بايد مورد توجه قرار گيرد. حتي اگر هم اکنون نيز جزوي از اعضاي اين شبکه اجتماعي هستيد، شايد نکاتي باشد که از آن‌ها بي‌خبريد.

به گزارش «تابناک»، اکنون شبکه اجتماعي اينستاگرام بيش از ?? ميليون کاربر در سراسر جهان دارد و بي‌دليل نيست که فيس‌بوک اين شبکه اجتماعي را به بهاي يک ميليارد دلار خريداري کرده است. از زماني که «کوين سيستروم» و «مايک کريگر» اين شبکه را در سال ???? راه اندازي کرده‌‌ تا به امروز اقبال بسياري به خود ديده ‌و هر روزه شمار بيشتري از کاربران به ‌اعضاي آن مي‌پيوندند.

شايد شما نيز قصد پيوستن به اين شبکه اجتماعي را داشته باشيد و يا آنکه هم اکنون جزوي از اعضاي آن هستيد. به هر ترتيب، نکاتي در کار با اينستاگرام وجود دارد که اشراف به آن‌ها مي‌تواند تا حد زيادي تجربه کاري متفاوتي از اين شبکه اجتماعي محبوب را در اختيار شما گذارد. 

بازاريابي در اينستاگرام