چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟

اينستاگرام بيش از 200 ميليون کاربر فعال دارد که بسياري از آنها به دليل شهرت ذاتي که دارند، مورد توجه هستند و برخي هم عکاس‌هاي حرفه‌اي به شمار مي‌آيند. اما در اين ميان برخي کاربران ساده توانستند با استفاده از چند ترفند ابتدايي خود را به صدر فهرست محبوب‌ترين‌ها بکشانند. در اين قسمت مي‌خواهيم به شما آموزش دهيم که چگونه اين کار ميسر مي‌شود.

اولين قدم براي محبوب کردن صفحه اينستاگرام رفتن سراغ اکانت‌تان است. شما بايد براي صفحه اينستاگرام خود يک نام ساده انتخاب کنيد که در صورت جست و جو به راحتي پيدا شود. در قسمت درباره بهتر است توضيح کوتاهي بدهيد.

دومين قدم استفاده از يک عکس هنري براي عکس پروفايل است.ضمنا از گذاشتن اشيا براي عکس پروفايل به شدت پرهيز کنيد، زيرا باعث مي‌شود کاربران به شما اعتماد نکنند. همچنين بهتر است در مورد نوشتن علايق شخصي خود در اينستاگرام ترديد نکنيد، زيرا اين کار باعث مي‌شود کاربران بدانند با چه کسي طرف هستند.

سومين قدم انتخاب يک دسته بندي موضوعي براي عکس‌هاي‌تان است. اشکالي ندارد که خارج از اين دسته بندي هم عکس‌هاي مختلفي بگذاريد اما داشتن موضوع واحد کمک مي‌کند ديگر کاربران بدانند با چه صفحه‌اي روبه رو هستند. طبقه‌بندي موضوعي از قبيل ورزش، آشپزي، کتاب، رنگ، لباس، طبيعت و غيره کمک مي‌کند عکس‌هاي شما بهتر ديده شود.

Instagram_Account_Likes
قبل از گذاشتن عکس‌ها بهتر است نحوه استفاده از ابزارک‌هاي اينستاگرام را به خوبي بشناسيد

چهارمين قدم؛ قبل از گذاشتن عکس‌ها بهتر است نحوه استفاده از ابزارک‌هاي اينستاگرام را به خوبي بشناسيد. يک کاربر محبوب در صفحه اينستاگرام کسي است که کار با فيلترهاي عکس اين شبکه اجتماعي را به خوبي فراگرفته. همچنين مي‌توانيد براي انعکاس بهتر تصويرتان از نرم‌افزارهاي دستکاري عکس ديگر هم استفاده کنيد.

پنجمين قدم؛ دقت کنيد که تعداد اشتراک عکس در اينستاگرام اهميت دارد؛ البته شما نبايد روزي 1000 عکس منتشر کنيد، ولي بايد در هر هفته حداقل سه عکس در صفحه خود بگذاريد تا به‌عنوان يک کاربر فعال شناخته شويد.

ششمين قدم؛ در مورد عکس‌تان يک خط توضيح بنويسيد؛ قرار نيست در اين يک خط خيلي رسمي باشيد و از سوي ديگر قرار نيست بي‌ادب باشيد! بهتر است يک جمله نيمه رسمي را که به جذب مخاطب کمک مي‌کند انتخاب کنيد و انتشار دهيد.

هفتمين قدم؛مي‌توانيد صفحه اينستاگرام خود را به ديگر شبکه‌هاي اجتماعي متصل کنيد و دوستان بيشتري براي خود دست و پا کنيد. از سوي ديگر بايد در صفحه اينستاگرام فعال باشيد. اگر عکس‌هاي ديگران را لايک نکنيد، آنها هم ممكن است مقابله به مثل كنند! پس بهتر است تعداد فهرست صفحه‌هاي محبوب‌تان را افزايش دهيد. همچنين مي‌توانيد از دفتر تلفن گوشي براي افزايش تعداد دنبال‌کننده‌هاي صفحه خود استفاده کنيد (بازاريابي در اينستاگرام).

هشتمين قدم؛ از هشتگ استفاده کنيد. از مزاياي به کار بردن هشتگ در صفحه اينستاگرام هر چقدر که بگوييم باز هم کم است، زيرا اين راهکار ساده کمک مي‌کند عکس‌هاي شما بيشتر ديده شود. بهتر است در مورد موضوع عکس‌تان از هشتگ‌هاي مرتبط استفاده کنيد. همچنين استفاده از هشتگ‌هاي محبوب هم به دشت توصيه مي‌شود