اینستاگرام در بازاریابی آنلاین
اينستاگرام در بازاريابي آنلاين : وقتي مشاغل و کسب و کارها در صفحات اجتماعي براي خود صفحه ايي راه اندازي مي کنند و تصميم مي گيرند از طريق بازاريابي هاي آنلاين براي خود منافع مالي را ايجاد کنند بايد اصولي را رعايت کنند و در فضايي مجازي در ارتباط با صفحات مجازي اطلاعاتي کسب کنند . بازاريابي در اينستاگرام
اينستاگرام چيست ؟
يک اپليکيشن است که بر روي گوشيهاي هوشمند ابتدا بر روي آيفون و آي پاد پياده شد و اخيرا قابل دانلود بر روي گوشيهاي اندرويدي هم شد .
يکي از سايت هايي که شبيه به اينستاگرام از لحاظ عملکرد است توييتر مي باشد ، در توييتر شما متن و لينک را به اشتراک مي گذاريد اما در اينستاگرام شما عکسي را با توضيح يا بدون توضيح به اشتراک مي گذاريد و همانند توييتر عده اي شما دنبال يا فالو مي کنند و يا شما آنها را دنبال يا فالو مي کنيد و براي هميدگر کامنت مي گذاريد يا لايک مي کنيد .امروزه از اينستاگرام در بازاريابي آنلاين به عنوان يک ابزار مهم استفاده مي کنند .
افکت ها:
در اينستاگرام قابليت هاي تصويري خوبي قرار داده شده است که با استفاده از آنها مي توانيد عکس خود را قبل از ارسال بر روي شبکه اينترنت بسيار جذابتر کنيد ، اين تغييرات و افکت هاي تصويري عالي هستند و يکي از دلايل جذابيت اينستاگرام شده است .
آپلود عکس :
يکي از قابليت هاي خوب اينستاگرام در بازاريابي آنلاين ، ارسال عکس بر روي سايت هاي معروف دنيا از جمله توييتر ، فيس بوک ، فليکر ، تامبلرو فوراسکوور است . اين يک راه کار شما را آسان مي کند زيرا همزمان با آپلود عکس در اينستاگرام شما مي توانيد روي سايت هاي ذکر شده ارسال کنيد ، در اين ارسال ها نياز به آپلود مجدد تصوير نيست زيرا منبع آپلود تصوير شما همان اينستاگرام خواهد بود .