نکات کلیدی در بهینه سازی اطلاعات در موبایل و اپلیکیشن ها
بر اساس آمار 2014 ، متوسط زماني که کاربران آمريکايي براي وبگردي از طريق موبايل خود صرف مي کنند 2ساعت و 42 دقيقه در طول روز است که همين زمان براي سال 2013 ، 2 ساعت و 38 دقيقه بوده است . به همين دليل بسياري از وب سايت ها برروي بهينه سازي صفحات landing page يا همان صفحات هدف خود کار مي کنند. اگر بخواهيم توضيح کوتاهي در مورد صفحات landing page در وب سايت ها داشته باشيم بايد بگوئيم در تجارت آنلاين يک صفحه ي هدف به عنوان يک صفحه ي معرف و يا هدايت کننده معرفي مي شود. يک صفحه که در پاسخ کليک کاربر بر روي تبليغ به نمايش در مي آيد. Landing page را ميتوان صفحه اي که پس از کليک بر روي يک لينک به نمايش در مي آيند گفت. آن صفحه ميتواند يک صفحه ي داخلي باشد يا حتي صفحه اصلي وب سايت باشد. همانطور که از مفهوم صفحه landing page معلوم است بهينه سازي اين گونه صفحات درطراحي وب سايت ها به جذب کاربران بسيار کمک مي کند ولي با توجه به گرايش بيان شده در ابتداي مقاله در طراحي نسخه بهينه شده براي وب سايت ها و همچنين طراحي اپليکيشن هاي موبايل ، علاوه بر بهينه سازي صفحات هدف ما نياز به استراتژي کلي براي بهينه سازي محتويات همه صفحات داريم. در طراحي نسخه موبايلي وب سايت ها و اپليکيشن هاي موبايل با محديوديت هايي مانند کمبود فضا براي نمايش اطلاعات مواجه هستيم به همين دليل بهينه سازي محتوا و داشتن معماري اطلاعات قوي براي نسخه موبايلي وب سايت ها از اهميت زيادي برخوردار است و چه بسا اين بخش از کار از سخت ترين قسمت هاي پياده سازي وب سايت ها مي باشد و نياز به تجزيه و تحليل فراواني دارد . طراحي اپليکيشن موبايل
راد کام