استفاده از تب‌ها و گردش در اینستاگرام

? ـ گردش در تب Feed. در تب Feed قادر هستيد که پست‌هاي ارسال شده توسط همه مخاطبين خود را مشاهده کنيد. البته آن قسمتي که با شما نيز به اشتراک گذاشته شده است. تب Feed ‌همان تبي است که با آيکون يک خانه نمايش داده شده است. همچنين مي‌توانيد با ضربه زدن بر ‌دکمه Refresh پست‌هايي را که به تازگي ارسال مي‌شود، ببينيد.

هر آنچه که بايد در باره اينستاگرام و کار با آن بدانيد
? ـ استفاده از تب Popular. در اين تب مي‌توانيد پست‌هاي ارسالي از ساير کاربراني را ببينيد که در جمع مخاطبين شما نيستند؛ اما از سوي جامعه کاربران اينستاگرام مورد توجه قرار دارند. ‌اين قسمت مربوط به پست‌هايي است که بيشترين Like را به خود اختصاص داده‌اند. آيکون اين تب شبيه به يک ستاره است.

? ـ بررسي پست‌هاي ارسالي خود کاربر. در تب News هر اتفاقي که به شما مربوط باشد، نمايش داده مي‌شود. هر بار که مخاطبي يکي از پست‌هاي شما را Like کند يا براي آن Comment بفرستد، يا به جمع Follower‌هاي شما بپيوندد، اطلاعات مربوط به آن در اين تب نمايش داده خواهد شد. آيکون اين تب شبيه ‌آيکون يک Comment با يک قلب در وسط آن است.

? – پسند کردن و ارسال نظر براي پست‌هاي دوستان. اگر در حال مشاهده پست‌هاي مخاطبين خود در Newsfeed يا تب Popular هستيد، مي‌توانيد اين پست‌ها را پسند يا به اصطلاح Like کرده و براي آن‌ها نظر يا Comment ارسال کنيد. براي Like کردن، کافي است دکمه‌اي با آيکون قلب را فشار دهيد يا به سادگي دو بار پشت سر هم بر ‌آن پست يا عکس ضربه بزنيد. براي ارسال Comment نيز کافي است دکمه مربوط به آن را در کنار دکمه Like فشار دهيد.

هر آنچه که بايد در باره اينستاگرام و کار با آن بدانيد
? ـ بررسي پروفايل کاربر. براي ديدن فهرست کاملي از پست‌هاي ارسالي خود و همچنين مروري بر Follower ها و افرادي که شما Follow مي‌کنيد مي‌توانيد به تب پروفايل برويد. در اين بخش ميتوانيد همچنين بخشي از اطلاعات خود را در پروفايل ‌ويرايش کنيد.

بازاريابي در اينستاگرام