پیشنهاد ها و مثال هایی برای فروش در اینستاگرام

اينستاگرام يکي از بهترين شبکه هاي اجتماعي بين رقيبان خودش هست ، فروش در اينستاگرام يکي از راه هاي کسب درآمد به حساب مي آيد ، خيلي از راه هايي فروش که استفاده مي شود جز ايجاد مزاحمت براي کاربران نتيجه بيشتري در بر ندارد ، در اينجا چند مدل موفق از اين مساله در کنار چند پيشنهاد براي شما مطرح مي شود . بازاريابي در اينستاگرام

فروش عکس در اينستاگرام
فروش در اينستاگرام
با توجه به اين مقاله نشريه Forbes ، آقاي دانيل آرنولد در تولد ?? سالگي تصميم به فروش عکس هاي خودش در اينستاگرام مي گيرد ، ، ايشان مبلغ ??? $ براي هر عکس خود قيمت مي گذارند ، يک روز پس از ارايه اين پيشنهاد ?? هزار دلار براي عکس ها فروش مي کند ، در واقع اين يک نمونه خيلي موفق از فروش در اينستاگرام است.

در اينجا مي توانيد از دنبال کنندگان دانيل آرنولد باشيد .
فروش لباس و زيور آلات
فروش در اينستاگرام

يکي ديگر از موارد فروش در اينستاگرام ، فروش لباس و زيورآلات مي باشد ، استفاده از هشتگ هاي خوب و پربازديد در اين زمينه در کنار عکس محصول شما و اطلاعات کامل محصول از جمله سايز ، رنگ بندي ، قيمت و هر آنچه که به مشتري اطلاعات کامل بدهد ، يکي از هشتگ هاي معروف در دنيا براي فروش اين نمونه محصولات ، هشتگ #ShopMyCloset مي باشد .
يک گزينه جالب براي فروش زيورآلات و پوشاک اپليکيشن Poshmark هست ، واقعا الگو و نمونه يک اپليکيشن فوق العاده و موفق در اين زمينه هست ، اين مطلب شايد ربطي به اينجا نداشته باشد ولي بيان کردن اين مساله به اين دليل بود که شايد کسي اين الگو را ببيند و نمونه آن را در ايران پياده کند.

خدمات
فروش در اينستاگرام
يک نمونه موفق از فروش خدمات ، مرکز زيبايي مو Lime در ايالت ميشيگان آمريکا مي باشد ، اين مرکز با ?? هزار دنبال کننده روش حرفه اي براي فروش در اينستاگرام ارايه مي دهد ، اين مرکز يکي از کارهاي حرفه اي که انجام مي دهد اين است که با پرداخت هزينه به افراد مشهور و سلبريتي محلي روي موي آن ها کار ميکند و از آن ها درخواست مي کند عکس خود را در صفحه اينستاگرام با لينک و توضيحات Lime قرار دهد .
من در اين مطلب سعي کردم با آوردن چند نمونه موفق بين المللي ، الهام بخش براي کسب و کار شما باشد ، فراموش نکنيد قرار نيست تقليد انجام شود فقط و فقط الگو برداري مناسب باعث موفقيت خواهد بود ؛ اگر دنبال فروش بيشتر در اينستاگرام هستيد پيشنهاد هاي زير هم مناسب خواهد بود :
? – استفاده از توضيحات کامل و مناسب ، هرچه نوشته شما بيشتر و کامل تر باشد بهتر است.
? – ازعلامت سوال و يا علامت تعجب در نوشته هاي خود استفاده نکنيد ، حس خوبي به کاربر نمي دهد .
? – استفاده از عکس هاي حرفه اي باعث جذب بيشتر دنبال کنند براي شما مي شود .
ديجي متد