علت بازاریابی با اینستاگرام

مقاله را با چند سوال آغاز ميکنيم.چرا بازاريابي با اينستاگرام سودآور است؟چرا اينستاگرام تبديل به يک ابزار خيلي خوب براي بازاريابي شده است؟
و اما پاسخ اين سوالات: همانطور که ميدانيد اينستاگرام تا حدودي به فيسبوک شباهت دارد.در گذشته بازاريابي در فيسبوک خيلي فعال بود اما از زماني که اپليکيشن هاي موبايلي روي کار آمدند همه بازديد کنندگان را جذب خود کردند.در مقاله هاي قبلي درباره بازاريابي با تلگرام صحبت کرديم.متن کامل اين مقاله را ميتوانيد در اينجا بخوانيد: بازاريابي در اينستاگرام
حال اين مقاله به بررسي روش هاي بازاريابي با اينستاگرام ميپردازد که از جهاتي به تلگرام برتري دارد.زيرا در تلگرام فقط اعضاي کانال يا گروه شما قادر هستند پست هاي شما را ببينند ولي در اينستاگرام با انجام يک سري تنظيمات همه ميتوانند پست هاي شما را ببينند و اگر ميزان بازديد کنندگان يا فالور هاي شما زياد شود به ليست محبوب ترين هاي اينستاگرام راه پيدا ميکنيد و همه کاربران قادر خواهند بود آن را ببينند.
منبع: هميار