کسب درآمد از سایت

برای اینکه بتوانیم سایت وردپرسی خود را به یک سیستم کسب درآمد خودکار تبدیل کنیم، می بایست یک استراتژی صحیح برای سایت خود طراحی و پیاده سازی کنیم. مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر یک استراتژی صحیح، بالا بردن ترافیک سایت است و باید از روش های مختلف برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید تا در گوگل و موتور های جستجوگر رتبه کسب کنید. (برای کسب اطلاعات بیشتر به عصر اینترنت مراجعه کنید)
زمانی که ما موفق شدیم با روش های مختلف بهینه سازی وردپرس، ترافیک سایت خود را بالا ببریم و در گوگل رتبه کسب کنیم، می توانیم درآمدزایی کنیم. اما این درآمدزایی از چه راه هایی صورت می گیرد؟
درآمدزایی از سایت بستگی به موضوع سایت شما و نیاز کاربران اینترنتی دارد. شما ممکن است یک سایت آموزشی در زمینه طراحی قالب و افزونه وردپرس داشته باشید. برای مثال کسانی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند، به افزونه و قالب های اختصاصی نیاز دارند که مدیر سایت می تواند قالب یا افزونه را طراحی کند و با قیمت مناسب برای فروش در سایت وردپرسی خود منتشر کند. اما این درآمد می تواند موقت باشد و تا زمانی ست که شما بتوانید نیاز های کاربران وردپرس را تامین کنید. اگر قصد دارید سایت وردپرسی خود را به یک سیستم درآمد خودکار و دائمی تبدیل کنید، می بایست از محصولاتی استفاده کنید که مورد نیاز تمام کاربران اینترنتی باشد. مثلا در سایت خود کارت شارژ بفروشید.