شش ابزار اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی

آيا مي خواهيد بازاريابي اينستاگرامي خودتان را يک پله بالاتر ببريد؟ آيا تا به حال به استفاده از ابزارهاي اينستاگرام براي کمک به مسير بازاريابي خود فکر کرده ايد؟ اضافه کردن ابزارهاي صحيح اينستاگرام به برنامه بازاريابيتان مي تواند به شما براي ايجاد يک تصوير حرفه اي تر و رسيدن به يک بينش تحليلي ارزشمند کمک کند.در اين مقاله شما را با کاربرد شش ابزار اينستاگرام در بازاريابي اينترنتي محصولاتتان آشنا مي کنيم.

1- با کمک فيلترها به تصاوير خود رنگ و بوي حرفه اي بودن ببخشيد؛
اولين قدم براي موفقيت در هر اکانت اينستاگرام ، اين است که شما داستان شرکت خود را به خوبي بيان کنيد ، تصاويري که شما در اکانت خود مي گذاريد انعکاس دهنده تجارت شما هستند و به نوعي شما مي خواهيد با اين تصاوير مشتريان بالقوه خود را به تجارتتان علاقه مند کنيد بنابراين داشتن يک نماي منسجم در تصاوير شما که بتواند برند شما را به صورت يکپارچه معرفي کند بسيار مهم است. يکي از ابزارهايي که در اين زمينه مي تواند به شما کمک کند ابزار A Color Story است. اين اپليکيشن به شما کمک مي کند تا به تصاويرتان ظاهري حرفه اي تر و رنگبندي متناسب تر قبل از پست آنها بدهيد بازاريابي در اينستاگرام

نرم افزار A color story
فيلترهايي که درون اپليکيشن هستند به شما کمک ميکنند تا عکسهاي خودتان را بهبود ببخشيد اما بيش از حد به انها نور نمي دهد و يا آنها را تاريک کند. شما مي توانيد از پنج فيلتر رايگان اين اپليکيشن استفاده کنيد و يا با پرداخت 7.99 دلار شما مي توانيد به تمام فيلترهاي اين اپليکيشن دسترسي داشته باشيد. اما پيشنهاد ما به شما اين است که يک يا دو فيلتر که از نظر خودتان بهترين نورپردازي و ديد را به عکسهايتان مي بخشند انتخاب کنيد و تمام عکسهاي خود را با همين فيلترها ويرايش و ارسال کنيد.

فيلتر عکس
نکته: از ارسال عکسهايي که به تجارت شما نامربوط هستند و يا مقصودي را که مي خواهيد را نمي رسانند خودداري کنيد.

2- خوراک اينستاگرام خود را در معرض ديد کاربران قرار دهيد؛
شما ميخواهيد که خوراک اينستاگرامتان به بيشترين ميزان توسط کابران هدف ديده شود ، يکي از راه براي رسيدن به اين هدف ، قرار دادن آن در وبسايت و يا وبلاگ تجاريتان توسط ابزارهاي مانند SnapWidget است. قرار دادن خوراک اينستاگرام در سايت در واقع يک نوع تبليغات رايگان و يک مکان براي حضور اجتماعي به شما ميدهد. همچنين شما مي توانيد از اين فرصت براي دعوت بازديدکنندگان وبسايتتان به دنبال کردن اکنتتان در اينستاگرام استفاده کنيد.

ابزار snapwidget
با ابزار snapwidget ، شما مي توانيد يک طرح شبکه اي ، اسلايدشو ويا نقشه عکس (photomap) انتخاب کنيد تا به کاربران اجازه دهيد که مکانهايي را که شما اينستاگرام کرده ايد دنبال کنند. به محض اينکه کد مربوط به snapwidget را در سايت يا وبلاگ خود قرار دهيد ، snapwidget به صورت اتوماتيک عکسهاي اخير شما را از اکانت اينستاگرام برداشته و روي سايت شما آپلود مي کند.

3- از اکانتهاي ديگر تصاويري را به اشتراک بگذاريد؛
اگر شما مي خواهيد يک خوراک اينستاگرام موفق داشته باشيد داشتن يک اجتماع حمايت کننده ، به اشتراک گذارنده و فعال بسيار مهم و ضروري است. اين يکي از بهترين کارهايي است که شما مي توانيد براي اينستاگرام خود انجام دهيد. اگر شما با ساير کاربران اينستاگرام تعامل و همکاري داشته باشيد در مقابل آنها نيز تلاش مي کنند تا همکاري و حمايت شما را جبران کنند و به اين ترتيب شما فالوئرهايي فعال و متعهد خواهيد داشت.

اشتراک گذاري
به اشتراک گذاشتن تصاوير ساير کاربران يک راه فوق العاده براي ايجاد رابطه اي صميمي بين فالوئرها و کمپاني شماست. Repost for Instagram ، که براي سيستم عاملهاي آي او اس و اندرويد در دسترس است ، اين امکان را فراهم کرده که شما بتوانيد تصاوير را از ساير اکانتهاي اينستاگرام بازارسال کنيد و داستان آنها را در حالي که به آنها در خوراک خودتان اعتبار مي بخشيد به اشتراک بگذاريد. اين ويژگي شما را قادر مي سازد تا علاوه بر ايجاد يک رابطه صميمانه بتوانيد به طور همزمان تصاوير مربوط و جالبي را با فالوئرهايتان به اشتراک بگذاريد.

4- پستهاي اينستاگرامي خود را زمانبندي کنيد؛
با اين وجود که اينستاگرام با زندگي شما همراه است بعضي وقت ها زندگي از آن پيشي مي گيرد. شما هميشه به موبايتان دسترسي نداريد و براساس موقعيت گاهي پيش مي آيد که چند رو از محيط شبکه هاي اجتماعي دور بمانيد. شما مي توانيد با ابزارهايي مانند ScheduGram حضور آنلاين فعال خود را حفظ کنيد.
اين ابزار بر پايه وب طراحي شده و به شما اين امکان را مي دهد تا پستهاي خود را به صورت آني و يا با زمانبندي مشخص در آينده در اينستاگرام ارسال کنيد. با استفاده از اين ابزار شما ميتوانيد چند اکانت اينستاگرام را به صورت همزمان و بدون نياز به ورود و خروج از اکانتهاي مختلف مديريت کنيد. همچنين مي توانيد به صورت چندنفره و تيمي بر روي زمانبندي پستها و دسترسي به اکانتها فعاليت کنيد.

5- عملکرد محتواي اينستاگرامتان را پيگيري کنيد؛
شما بايد پشت هر پست اينستاگرامتان يک استراتژي داشته باشيد. آيا شما ميخواهيد که کاربران عکسهاي شما را لايک کنند ، براي شما نظر بگذارند و يا از وبسايتتان بازديد کنند؟ زماني که شما هدفتان را از بازاريابي در اينستاگرام مشخص کرديد بررسي نحوه عملکردتان جهت رسيدن به اهداف حائز اهميت است.

از ابزارهاي آناليزي اينستاگرام مانند Iconosquare براي بررسي وضعيتتان استفاده کنيد تا ببينيد که آيا تاکتيکهاي بازاريابيتان جواب داده اند يا خير. در اين اپليکيشن شما مي توانيد آمارهاي اکانت خود مانند تعداد لايکها ، نظرات و ميزان مشارکت فالوئرها را مشاهده کنيد.

?
اپليکيشن Iconosquare براي شما مشخص مي کند که کدام يک از پستهاي شما بيشترين جذابيت را براي کاربران داشته اند. بدين ترتيب شما ميتوانيد به سرعت دريابيد که چه چيزي بيشتر به شما در بازاريابي اکانت اينستاگرامتان کمک مي کند و سعي کنيد از آن محتوا در پستهاي بعدي بيشتر استفاده کنيد. براي ايجاد يک اجتماع فعال اينستاگرامي مشاهده آمار و بررسي علاقه مندي فالوئرها بسيار مهم است.

?
ششمين ابزار براي بهبود بازاريابي اينستاگرامي ،ابزار Collecto است که بر پايه وب طراحي شده و يک گزينه خوب براي نظارت و رديابي عملکرد اکانتهاي اينستاگرام است. با استفاده از اين ابزار شما مي توانيد خلاصه اي از تصاوير ، ميزان عملکرد ، تگها ، مکان کاربران ، فيلترها و آمار پستهاي خود را ببينيد.

خلاصه
وقتي که صحبت از بازاريابي تجارت شما مي شود اينستاگرام به عنوان يکي از قدرتمند ترين شبکه هاي اجتماعي با بيش از 400 ميليون کاربر ، محيطي غيرقابل چشم پوشي براي عرضه تجارت شماست که مي توانيد در آن با حضور حجم بالاي کاربران به نتايج خوبي برسيد.اين شش ابزار معرفي شده در مقاله به شما در ارائه محتوايي مناسب و پايدار براي افزايش مشتري کمک خواهند کرد.
نظر شما چيست؟ آيا ابزارهاي ديگري را نيز مي شناسيد که در زمينه بازاريابي شبکه هاي اجتماعي و اينستاگرام کمک کننده و راه گشا باشد؟ آيا دوست داريد که آنها را به ما معرفي کنيد و در بهتر شدن اين مقاله به ما کمک کنيد؟ لطفا نظرات خود را در لينک زير با ما به اشتراک بگذاريد.

منبع: snapagency