دکوراسیون داخلی فروشگاه و نکات جذب مشتری

درست است که در جذب مشتری کیفیت حرف اول را میزند اما ظاهر مغازه و طراحی ویترین و دکوراسیون فروشگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.به طوری که با استفاده از یک دکوراسیون جذاب و کارا میتوان مشتری بیشتری داشت و در عرصه رقابت موفق شد.
بعد از طراحی ویترین مغازه که پل ارتباطی مابین فروشگاه و محیط بیرون است دکوراسیون داخلی مغازه شامل قفسه بندی ، طراحی سقف ، دکور مغازه ، نورپردازی حرفه ای (نورمخفی ، نور نقطه ای . نور عرضی) ، چیدمان ، پیشخوان و ... میباشد.
دکوراسیون مغازه با توجه به موقعیت مغازه طراحی می شود این بدان معناست که طراحی دکوراسیون مغازه در مناطق مختلف کاملا متفاوت است.چرا که دکوراسیون مغازه می بایست متناسب با نیازهای مشتریان همان منطقه صورت پذیر، در غیر این صورت ممکن است خیلی از مشتریان با این که جذب طراحی دکوراسیون مغازه می شوند اما جسارت ورود به فروشگاه را نداشته باشند و این امر تاثیر منفی در جذب مشتری خواهد داشت.
لذا توجه به نکات کلیدی در طراحی دکوراسیون مغازه تاثیر بسزایی در کیفیت ارائه خدمات و محصولات را خواهد داشت. 

دکوراسیون داخلی مغازه مدرن
برای اینکه فضای دکوراسیون داخلی مغازه شما بتواند یک هماهنگی و انسجام خاصی داشته باشد و تمام المانها در آن باهم در ارتباط باشند بهتر است از سبکهای مخصوص برای دکوراسیون استفاده کرده تا با استفاده از الگوهها و اصولی که آنها در اختیار ما میگزارند بتوانیم آن حس همامنگی را در فضای داخلی مغازه خود به وجود بیاوریم.
یکی از این سبکها که زیبایی و طرفداران خاص خود را دارد سبک مدرن می باشد. این سبک از الگوهای قدیمی فاصله گرفته و سعی می‌كند از قواعد آن پیروی نكند.
یکی از مشخصه های این سبک سادگی آن است در این سبک ما از پیچیدگی ها و تزیینات دوری میکنیم و از طرح و رنگهای متنوع اجتناب میکنیم.
وقتی از سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی مغازه خود استفاده میکنید سعی کنید از طیف رنگهای خنثی یا رنگ های طبیعی بهره ببرید. این سبک برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و آنها را بزرگتر نشان میدهد.