توسعه کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

امروزه شبکه اجتماعي اينستاگرام در بين کاربران از جايگاه بالايي برخوردار است. با استفاده از اين شبکه و مزيت هاي آن ميتوانيد خيلي آسان کسب و کارتان را توسعه داده و در زمينه تبليغات و بازاريابي در اينستاگرام از آن بهره ببريد.


در ادامه با نکاتي آشنا ميشويد که با رعايت آنها نتيجه مطلوب تري را کسب خواهيد نمود:

بهينه سازي پروفايل
اينستاگرام اين امکان را به شما مي دهد تا به راحتي در آن عضو شويد و مشخصات و بيوگرافي خود را در آن قرار دهيد.اگر شما از اينستاگرام براي کسب و کارتان استفاده ميکنيد بايد توجه داشته باشيد که بر روي چند زمينه مهم تمرکز کنيد. از يک تصوير متناسب براي پروفايل خود استفاده کنيد تا کاربران براحتي بتوانند شما را بيابند.همچنين سعي کنيد براي پروفايلتان نامي را انتخاب کنيد که مشابه با نام کاربري شما در ديگر شبکه هاي اجتماعي مانند توييتر باشد و آن کلمه به نحوي باشد که به آساني بتوان از آن به عنوان هشتگ استفاده نمود. در قسمت bio سعي کنيد اطلاعات جالب و جذاب را در زمينه کسب و کارتان قرار دهيد.

قرار دادن آدرس وبسايت در قسمت bio
تنها يک مکان در پروفايل اينستاگرام وجود دارد که شما ميتوانيد يک لينک در آنجا قرار دهيد.توجه داشته باشيد که چه نوع لينکي را در اين قسمت قرار ميدهيد. اگر ميخواهيد کاربران مستقيم به بلاگتان ارجاع شوند ، آدرس اصلي بلاگ را قرار دهيد.اما اگر ميخواهيد تا موضوعي را در بلاگتان دنبال کنند ميتوانيد آدرس آن صفحه را قرار دهيد.همچنين در صورت نياز ميتوانيد لينک را تغيير دهيد.

قراردادن اکانت در حالت عمومي (public)
تنها در صورتي که از اکانت شخصي استفاده ميکنيد ميتوانيد براي آن محدوديت قرار دهيد.اما اگر از اينستاگرام براي توسعه و ترويج کسب و کارتان استفاده ميکنيد بايد در حالت عمومي قرار دهيد. چرا که اغلب کاربران ترجيح مي دهند تا ابتدا تصاوير شما را مشاهده و سپس شما را دنبال (follow) کنند.

استفاده از هشتگ (hashtag)
استفاده از هشتگ يک راه بسيار عالي است تا تصاوير شما در معرض ديد همگان قرار گيرد و مخاطبان جديد بسيار جذب کسب و کارتان گردند. ? تا ? هشتگ متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنيد. هرگز از هشتگ هاي محبوب که مرتبط با کسب و کارتان نيستند استفاده نکنيد.

توليد محتواي متفاوت
همانند ديگر شبکه هاي اجتماعي ، پستهاي شما تنها نبايد در رابطه با شما و محصولات و کسب و کارتان باشد.شما ميتوانيد در پشت پرده نيز از مطالب مرتبط در زمينه فعاليتتان استفاده کنيد.

استفاده از تصاوير و فيلم
به طور معمول تعداد تصاوير از ويديو ها بيشتر مي باشد. سعي کنيد به طور يکسان از هر دو آنها استفاده کنيد.چرا که ويديو تاثير بيشتري برروي مخاطبان شما مي گذارد.

استفاده از فيلترهاي تصويري
به منظور ارتقا فيلم و عکس در اينستاگرام فيلترهايي براي آنها موجود مي باشد.به طور ميانگين استفاده از اين فيلترهاي تصويري باعث جذاب تر شدن عکس ها و فيلم ها خواهد شد.