تاثیر بازاریابی محتوی در موفقیت کسب و کار

شما احتمالا اخیرا خبر سقوط فیس بوک را شنیده اید، به این معنی که رسانه های اجتماعی حداقل به عنوان یک روش برای توزیع محتوا از بین رفته اند.
 حقیقت این است که هر زمان از یک پلت فرم به عنوان شخص سوم برای توزیع محتوای خود استفاده می کنید، همیشه این امکان وجود دارد که آنها قوانین خود را تغییر دهند. هرگز نباید بیش از حد به هر شخص ثالثی برای توزیع محتوای خود تکیه کنید. در عوض، برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبین خود از ایمیل، عضویت در سایت ها یا رویدادهای شخصی استفاده کنید. رویدادهای شخصی و عضویت در سایت ها تنها برای شرکت های خاص موفق هستند، اما کمپینهای ایمیل تقریبا میتوانند برای هر برندی مفید باشند.
یکی از بهترین ابزارهایی که به شما کمک می کند کمپین ایمیل بازاریابی خود را به صورت اتوماتیک انجام دهید، Drip است که به شما اجازه می دهد جریان های بصری ایجاد کنید. این جریان ها ایجاد کمپین های مجدد بازاریابی و حفظ مشتریان را تسهیل می کند. اما فارغ از این که چه ابزارهایی را برای استفاده انتخاب می کنید، ساخت و توسعه لیست ایمیل ها کلید موفقیت است. مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند،و چگونه می توانید این مشتریان بالقوه را با ارائه ارزش هدف قرار دهید – در این مورد خاص چطور می توانید اطلاعات تماس ایمیل آنها را به دست آورید -. اگر مشترکان شما به تعداد کافی رسیده اند، این کار برای شما اتلاف وقت است.


محتوای اصلی که در آن فروش نمی شود


وقتی به بازاریابی محتوا فکر میکنید، چه اتفاقی میافتد؟ ایجاد یک مقاله سفید؟ نوشتن یک پست وبلاگ در مورد آخرین محصول شما؟ ویدیوی ویروسی در مورد یک موضوع نزدیک به برند شما؟
در سال 2018، بازاریابی محتوا در مورد ایجاد محتوای جالبی است که مردم میخواهند با آن ارتباط برقرار کنند. صحبت کردن در مورد برند خود را متوقف کنید و شروع به ایجاد محتویاتی کنید که افراد مایل به خواندن، تماشا یا گوش دادن به آن باشند. به آنچه برند های بزرگ انجام می دهند نگاه کنید. اپل اخیرا متعهد به پرداخت 1 میلیارد دلار برای محتوای اصلی در پلتفرم خود شده است. شرکت پپسی یک استودیوی ایجاد محتوا با برند جدید در مرکز شهر نیویورک با هدف ایجاد درآمد و ایجاد وسیله ای برای تبلیغ محصولات خود باز کرده است.
پست های تبلیغاتی، ایمیل های مارک شده و تبلیغات سنتی دیگر به اندازه کافی موثر نیستند. اگر شما به دنبال ایجاد محتوای مفید و جالب در سال 2018 نباشید، تلاش های شما شکست خواهند خورد. مطمئنا، این کار برای پپسی مفیده بوده، درست است؟ آنها میلیون ها دلار خرج کرده اند. اما چرا باید یک برند کوچکتر بدون بودجه برای ایجاد یک استودیوی موسیقی تمام عیار تشکیل دهند که در دنیای جدید محتوا، برای آنها کار تبلیغاتی انجام دهد؟
شما می توانید با استفاده از ابزارهایی که به شما کمک می کنند مطالب جدی و حرفه ای را شروع کنید. چند مورد از موارد مورد علاقه من را در زیر ببینید:
•    Skitch: این برنامه از Evernote باعث می شود که تصاویر را به راحتی بر روی صفحه نمایش علامت گذاری کنید تا بتوانید یک مقاله و کتاب الکترونیکی ایجاد کنید.
•    Snappa: این ابزار شبیه به سایت هایی مانند Canva و PicMonkey است، اما، به نظر من، بسیار بصری تر از آنهااست. همچنین باعث می شود که الگوها ذخیره شوند، بنابراین شما می توانید تصاویر را به سرعت ایجاد کنید. عملکرد "ذخیره جمعی" باعث می شود که همکاری آسان باشد.
•    تبلیغات توسط Slidely: این ابزار ساخت ویدیو باعث می شود که برند های کوچک در ایجاد ویدیوها حرفه ای به نظر برسندو شامل ذخیره موسیقی و کلیپ های ویدئویی و دسترسی به ویرایشگران موسیقی و فیلم است.