به دنبال کنندگان تان کدهای جایزه بدهید

شما بايد بدانيد که مخاطبان تان چه چيزي مي خواهند و از چه چيزي استفاده مي کنند. اين موضوع به شما کمک مي کند تا آن ها را حفظ کنيد. به اين موضوع فکر کنيد که شما چه چيزي از مخاطبان تان و اطلاعات مردم شناختي آن ها مي دانيد.
در نظر داشته باشيد زماني که مي خواهيد برنامه ريزي کنيد، تقويمي نيز براي ايجاد محتواي اينستاگرام نيز در نظر داشته باشيد. اين روشي ست که کسب و کارها دنبال کنندگان شان را در ديگر پلتفرم هاي رسانه اجتماعي، از جمله اينستاگرام حفظ مي کنند.

روش هاي بازاريابي در اينستاگرام

زماي که عکسي ارسال مي کنيد، به اين فکر کنيد که چه چيزي توجه مخاطب را جلب کرده و باعث مي شود که باز هم باري ديدن بقيه عکس ها و خواندن توضيحات پاداش دهيد. اين پاداش مي تواند مسابقاتي داشته باشد که شامل تخفيف و کدهاي جايزه مي شود.
به عنوان مثال، يکي از پيج هاي موفق يک صفحه فروش پيراهن است که بيش از 473000 فالوئر دارد. آن ها اغلب عکس لباس ها، لوازم جانبي و حتي خريداران را روي صفحه قرار مي دهند. آن ها با قرار دادن کدهاي جايزه در برخي از پست هاي شان مخاطبان را کاملا فعال ساخته اند. اين موضوع باعث بالاماندن تعداد فالوئرها شده است. همچنين تعداد نظرات و لايک هاي هر پست به چندين هزار مي رسد. شما بايد کدهاي جايزه اي را به کمپين تبليغاتي تان اضافه کنيد.